اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور

بیس‌بالیست‌های قم موفق به شکست مدعیان قهرمانی شدند

تیم بیس‌بال مردان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در دو دیدار متوالی مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور موفق به شکست حریفان مدعی خود شد.

بیس‌بالیست‌های قم موفق به شکست مدعیان قهرمانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های لیگ بیس‌بال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور امسال در دو گروه شمال و جنوب به انجام می‌رسد و بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که در هر گروه، تیم‌های مطرحی حضور دارند و بعد از این‌که تمام تیم‌ها با یکدیگر بازی کردند از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی و در نهایت جدال برای کسب عناوین اول تا چهارم مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور در سال 92 را کسب خواهند کرد.

با توجه به وضعیت آب و هوای کشور، انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی ابتدا برگزاری رقابت‌های گروه شمال را برنامه‌ریزی کرد و طی آن تیم‌های حاضر در این گروه بازی‌های از دور رفت مرحله گروهی را در مشهد مقدس برگزار می‌کنند.

در واقع میزبان دیدارهای دور رفت مرحله گروهی در گروه شمال مسابقات فصل جاری لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور، انجمن راگبی هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی است که در مشهد مقدس از تیم‌های حاضر در این گروه پذیرایی می‌کند.

تیم‌های حاضر در این گروه فولاد شهر سمنان، هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم، آذرخش تهران و هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی هستند و بازی‌های آن‌ها در مجموعه ورزشی آبفای شهر مقدس مشهد به انجام می‌رسد.

تیم بیس‌بال هیئت قم که با ترکیبی از بیس‌بالیست‌های جوان و باتجربه قمی راهی این مسابقات شده است در گام نخست برابر تیم میزبان یعنی هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی به میدان رفت و در حالی که میزبان از تمام شرایط برای کسب پیروزی بهره‌مند بود، این بیس‌بالیست‌های قمی بودند که توانستند با نتیجه جالب توجه 10 بر پنج حریف را شکست دهند و شگفتی‌ساز این رقابت‌ها شوند.

پیروزی در روز نخست از بازی‌های گروه شمال لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور برابر میزبان بازی‌ها، برای تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم بسیار روحیه بخش بود و در ادامه بازی‌ها، تیم بیس‌بال قم برابر تیم مدعی و مطرح آذرخش تهران به میدان رفت که این بازی را نیز با برتری خود به پایان رساند.

آذرخش تهران از پیروزی قاطع 22 بر 13 مقابل دیگر مدعی این گروه یعنی فولاد شهر سمنان به مصاف تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم آمده بود و شرایط خوبی در جدول رده‌بندی داشت اما در جدال با بیس‌بالیست‌های قمی حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت قم با حساب 9 بر هفت به برتری دست یافت.

بعد از کسب دو پیروزی ارزشمند و صدرنشینی در پایان روز دوم بازی‌های گروه شمال لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور، بیس‌بالیست‌های قمی در سومین مسابقه خود از این گروه با تیم بیس‌بال فولادشهر استان سمنان دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول