اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

پلاتو مجتمع شهیدآوینی به جشنواره تئاتر کودک می‌رسد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ساختمان پلاتو مجتمع شهید آوینی پیش از برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به بهره‌برداری می‌رسد.

پلاتو مجتمع شهیدآوینی به جشنواره تئاتر کودک می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خسرو بیات اظهار کرد: پلاتوی مجتمع شهید آوینی با 80 نفر ظرفیت جزو مجموعه تئاتر شهر همدان محسوب می‌شود.

وی افزود: این پلاتو به دو اتاق بزرگ برای رختکن و گریم خانم‌ها و آقایان مجهز است و می‌توان از این دو اتاق برای دورخوانی‌های نمایشنامه هم استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: علاوه بر این اتاق فرمان مهجز و تجهیزات صوتی و نوری پیشرفته‌ای برای این پلاتو در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: رایزنی‌ها برای ساخت این پلاتو از شش ماه پیش در حال انجام بود، اما ساخت فیزیکی آن از 20 تیرماه آغاز شده است و به طور حتم برای بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان قابل بهره‌برداری خواهد بود.

بیات با بیان اینکه برای ساخت این پلاتو هزینه‌ای معادل 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های خوب این پلاتو زیبایی‌شناسی معماری و زیبایی‌شناسی تئاتر است که برای ساختار آن در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: همه گروه‌هایی که اجرای آنها ساختار پلاتویی دارد، می‌توانند در این پلاتو به اجرای نمایش بپردازند.

انتهای پیام/89003/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول