اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار شد

تعامل با بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات بانکی کم‌بهره در آزادسازی زندانیان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تعامل با بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات بانکی کم‌بهره برای آزادسازی زندانیان و همکاری بانک‌ها در این خصوص را خواستار شد.

تعامل با بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات بانکی کم‌بهره در آزادسازی زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی صبح امروز در جلسه ستاد دیه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، نیازمند فرهنگ‌سازی و هدایت اراده جمعی مردم به سمت این موضوع است که یک عزم ملی و کار جدی فرادستگاهی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد، به بهبود وضعیت مردم و سلامت اجتماعی منتهی خواهد شد، افزود: باید کمک‌ها و تسهیلات خاصی در نظر گرفته شود تا این افراد به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

نصرتی با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت به خلق خدا، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تاکید کرد: شأن نظام جمهوری اسلامی اقتضا می‌کند که حتی در مورد رفع حوایج یک نفر هم باید اهتمام شود که این فرهنگ، ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر جلب مشارکت مردم در امور خیر به ویژه بحث آزادسازی زندانیان، خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های اداری و جدی دستگاه‌ها و نهادهایی مانند ستاد دیه، سازمان زندان‌ها و دادگستری، مشارکت خالصانه مردم و خیرین هم یک موضوع مهم است که در بسیاری از کارهای خیرخواهانه در نظام جمهوری اسلامی نمود عینی دارد.

وی فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در رابطه با بحث آزادسازی زندانیان را ضروری دانست و افزود: ابلاغ این موضوع به ادارات و افزایش حساسیت دستگاه‌ها نسبت به آن نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نصرتی همچنین تعامل با بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات بانکی کم‌بهره برای آزادسازی زندانیان و همکاری بانک‌ها در این خصوص را خواستار شد.

همچنین سایر اعضای جلسه نیز نقطه‌نظرات خود را در خصوص بحث آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و استفاده از روش‌های مختلف در این خصوص ابراز کردند. 

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول