اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شهرهای گروه الف مازندران

ساخت تصفیه‌خانه آب شرب مازندران مرداد به پایان می‌رسد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران از اتمام عملیات اجرایی تصفیه‌خانه آب شرب شهرهای گروه الف مازندران تا پایان مرداد ماه سال جاری خبر داد.

ساخت تصفیه‌خانه آب شرب مازندران مرداد به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، رضا فکری از اتمام عملیات اجرایی تصفیه‌خانه آب شرب شهرهای گروه الف مازندران تا پایان مرداد سال‌جاری خبر داد.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی این تصفیه‌خانه افزود: عملیات اجرایی احداث این تصفیه‌خانه نیمه خرداد امسال آغاز شده است.

فکری یادآور شد: شهرهای گروه الف شامل بابل، بابلسر، امیرکلا و فریدونکنار سالیان متمادی با مشکل کمبود آب شرب مواجه بوده و وضعیت آب آشامیدنی این شهرها با توجه به افزایش روبه رشد جمعیت با کمبود 600 لیتر در ثانیه‌ مواجه است.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه مسئولیت تأمین آب شرب شهرهای گروه الف به عهده آب منطقه‌ای و از طریق سد البرز است، گفت: به منظور جبران بخشی از کمبود آب این شهرها اقدام به احداث تصفیه‌خانه آب به ظرفیت 250 لیتر در ثانیه در منطقه طلوت بابل کردیم.

فکری با اشاره به اینکه برای اجرای تصفیه‌خانه آب شهرهای گروه الف 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: بهره‌برداری کامل از این تصفیه‌خانه منوط به انتقال آب از سد البرز توسط آب منطقه‌ای مازندران است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول