اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تامین آب آشامیدنی

چاه یدک روستای نخجیروان شهرستان محلات راه‌اندازی شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی از راه‌اندازی چاه یدک روستای نخجیروان شهرستان محلات خبر داد.

چاه یدک روستای نخجیروان شهرستان محلات راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار مرکزی، علی صفدر حیدری گفت: با توجه به افزایش مصرف آب روستای نخجیروان شهرستان محلات در فصل تابستان، این شرکت به منظور تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز این روستا یک حلقه چاه یدک راه‌اندازی کرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که آب روستای 370 خانواری این روستا از مجتمع آبگرم تأمین می‌شود، اما با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف سرانه مردم در این روستا نیاز به راه‌اندازی چاه یدک در این روستا احساس شد؛ از این رو این شرکت با صرف هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیون ریال این چاه را راه‌اندازی کرده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی ادامه داد: اثرات خشکسالی در روستاهای استان مرکزی به طور شدیدی نمایان شده است، به طوری که هم اکنون در 242 روستای استان اثرات خشکسالی دیده می‌شود و این شرکت با توجه به نبود اعتبارات و عدم تکلیف این شرکت در این مواقع همچنان عملیات عمرانی و آبرسانی سیار را در روستا به منظور رفع مشکلات مردم روستاها انجام می‌دهد و هم اکنون از تمام ظرفیت‌های شرکت و پیمانکاران برای این منظور استفاده می‌کند.

حیدری گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته و سال جاری توجه مسئولین به مقوله آب شرب در روستاها کم رنگ بوده است، انجام فعالیت‌های عمرانی و ارائه خدمات به روستاها بدون اعتبار و با بدهی 160 میلیارد ریالی این شرکت ادامه دارد که با این شرایط در صورت عدم تخصیص اعتبار مورد نظر در آینده نزدیک روند خدمات رسانی به روستاها با مخاطره جدی روبه رو می‌شود.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول