اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ملی مهارت و فناوری صورت می‌گیرد

بازدید مسئولان‌ و علاقمندان از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: در هفته ملی مهارت و فناوری مسئولان، خانواده کارآموزان و علاقمندان از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استان کرمان بازدید می‌کنند.

بازدید مسئولان‌ و علاقمندان از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام برنامه‌های هفته ملی مهارت و فناوری استان کرمان بر وظیفه همگانی در مورد توسعه و ترویج آموزش‌های منجر به اشتغال در شرایط فشارهای شدید اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: بهترین راه مقابله با تحریم دشمنان و تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی توسعه آموزش‌های فنی و مهارتی است.

وی گفت: در این راستا هفته ملی مهارت و فناوری با هدف اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر کردن این آموزش‌ها در سطوح مختلف و ایجاد انگیزه و عزم ملی برای هفته ملی مهارت و فناوری مسئولان، خانواده کارآموزان و علاقمندان از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استان کرمان بازدید می‌کنند.

ابراهیمی‌نژاد افزود: دوشنبه 31 تیر با نام آموزش‌های مهارت، افزایش توان ملی و تحقق حماسه اقتصادی، سه‌شنبه ‌با نام آموزش‌های مهارتی، توان در تولید علم و فناوری و تحقق افق چشم‌انداز 1404، چهارشنبه ‌با نام آموزش‌های مهارتی، تحقق سهم برتر منابع انسانی در تولید ملی و افق 1404، پنجشنبه ‌با نام آموزش‌های مهارتی همگام با آموزش‌های دانشگاهی نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: جمعه چهارم مرداد ماه سال جاری با عنوان آموزش‌های مهارتی نواندیشی و پویایی فکری و اجتماعی، شنبه با نام آموزش‌های مهارتی، مشارکت بخش خصوصی و ایجاد فرصت‌های برابر و یکشنبه با نام کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نامگذاری شده است.‌ 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ کرمان بیان داشت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان‌ کرمان و ائمه جمعه شهرستان‌ها،‌ بازدید مسئولان، خانواده کارآموزان و علاقمندان از کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، مراسم افطاری و تجلیل از مربیان، کارکنان و نخبگان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های این هفته است.

وی تجلیل از امین ایرانمنش دارنده مدال افتخار المپیاد جهانی آلمان، شرکت کارکنان و کارآموزان در مراسم نماز جمعه سراسر استان، همکاری با صداوسیما در تهیه برنامه‌های رادیو و تلویزیونی، ارسال پیامک، تهیه و نصب بنر و تراکت‌های اطلاع‌رسانی را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.  

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول