اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

امسال 40 هکتار از اراضی در شهرستان خلخال پیاز زعفران کاشته می‌شود

فرماندار خلخال با بیان اینکه آموزش قدم اول ورود افراد به اشتغال در جامعه است؛ گفت: امسال 40 هکتار از اراضی در شهرستان خلخال پیاز زعفران کاشته می‌شود.

امسال 40 هکتار از اراضی در شهرستان خلخال پیاز زعفران کاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل هوشنگ محمدی عصر امروز در نشست اساتید و مربیان فنی و حرفه‌ای در آغاز گرامیداشت هفته مهارت اظهار داشت: آموزش اصلی‌ترین مقوله برای مردم در ورود به بازار اشتغال است.

وی تصریح کرد: در جامعه امروز و در بازار کار اگر فردی دارای آموزش فنی و حرفه‌ای و اشتغال نباشد، پیمودن مسیر اشتغال سخت است.

محمدی به فضا و بسترهای موجود در زمینه اشتغال در شهرستان اشاره کرد و افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خلخال آموزش‌های خود را متناسب با فضای تعهد اشتغال شهرستان تنظیم کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر ظرفیت کشاورزی و کاشت محصولات کشاورزی متنوع در شهرستان است باید آموزش لازم در زمینه کشاورزی و کاشت محصولات در اولویت باشد نه صنایعی که در شهرستان وجود ندارد و امکانش غیرممکن است.

وی از اساتید و مربیان مراکز فنی و حرفه‌ای خلخال خواست تا بعد از آموزش در ارزیابی‌ها نهایت دقت را داشته باشند و هر از گاهی در بازار کار و در سطح شهر خلخال نمود عینی آموزش‌ها را در بازار کار ببینند.

محمدی اضافه کرد: کیفیت آموزش موجبات کیفیت تولید و بهره‌وری در تمام بسترهای اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار خلخال به تعهد اشتغال شهرستان خلخال اشاره کرد و ادامه داد: در سال 92 تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال سه هزار و 140 نفر است که این امر در سه ماهه اول در بخش کشاورزی محقق شده و در سایر بخش‌ها نیز دستگاه‌ها باید تلاش لازم را به کار گیرند.

 وی به استعداد شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه در حوزه کاشت زعفران اشاره کرد و یادآور شد: آموزش این محصول نیز در زیر مجموعه کشاورزی باید مورد توجه مرکز فنی و حرفه‌ای خلخال باشد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال 40 هکتار از اراضی در شهرستان خلخال پیاز زعفران کاشته می‌شود که این محصول به لحاظ اهمیت آن در بخش‌های مختلف کاشته شده و نتیجه خوبی در بخش خورش‌رستم و شاهرود مشاهده شده است.

فرماندار خلخال همچنین از بخش‌های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خلخال و کلاس‌های موجود بازدید کرد.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: محمدی بستر فراهم شده در حوزه آموزش عالی و فنی و حرفه‌ای را فرصتی مناسب برای جوانان و نوجوانان در شهرستان دانست و از مربیان خواست تا در کنار مبحث آموزش‌های لازم بحث‌های اخلاقی را نیز مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام /62008/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول