اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری و مالی سازمان تبلیغات اسلامی قم:

جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی در قم برگزار می‌شود

معاون اداری و مالی سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی قم در راستای حمایت از تولید و انتشار محتواهای دینی ـ فرهنگی در فضای مجازی و همچنین توسعه وبلاگ‌های دینی اقدام به برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی کرده است.

جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، علی کرم جلالوند با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی قم در راستای حمایت از تولید و انتشار محتواهای دینی ـ فرهنگی در فضای مجازی و همچنین توسعه وبلاگ‌های دینی اقدام به برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی کرده است، اظهار کرد: این جشنواره فرصت مناسبی است تا وبلاگ‌نویسان و هنرمندان با مشارکت خود حرکت منسجمی در تولید و تبیین نقش مبانی دینی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و معرفی دست‌نوشته‌ها و محتوای خود به بازدیدکنندگان داشته باشند.

وی ادامه داد: این جشنواره با توجه به اهمیت شبکه‌های اطلاع‌رسانی فضای مجازی در عصر حاضر و نقش خطیر رسانه‌های دیجیتال در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی و با توجه به اینکه وبلاگ‌نویسی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه و ترویج امور دینی در دنیای مجازی است، برنامه‌ریزی شده است.

جلالوند از تمام وبلاگ‌نویسان اعم از متخصصان و محققان، استادان حوزه و دانشگاه، هنرمندان و عکاسان و وبلاگ‌نویسان شخصی برای شرکت پرشور در این جشنواره دعوت کرد.

وی تشویق و حمایت از تولید محتوا و تجمیع اطلاعات و مفاهیم اسلامی در فضای مجازی، جریان‌سازی اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و خنثی‌سازی جریان‌های غلط و انحرافی، ارتقاء محتوای دینی ـ فرهنگی با بهره‌گیری از تکنولوژی و هنر روز فضای مجازی، ارزیابی وبلاگ‌ها برای برنامه‌ریزی‌های راهبردی و حمایت در آینده، شناسایی و معرفی وبلاگ‌نویسان و وبلاگ‌های الگو، حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خلاق و تاثیرگذار در حوزه فضای مجازی به خصوص وبلاگ‌نویسی، گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی در زمینه‌های مختلف دینی و فرهنگی، ترغیب به تولید محتوای غنی و منحصر به فرد در مقابل بازنشر بی‌هدف محتوا، تقویت پاسخگویی به نیازها و دغدغه‌های قشر جوان و فرهیخته، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بلاگرهای دینی و ایجاد تعامل در بین وبلاگ‌ها و تقویت اخلاق و باورهای دینی با استفاده از فن بیان و هنر در رسانه وبلاگ و فضای مجازی را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

جلالوند مهلت ثبت نام در این جشنواره را تا 10 شهریور ماه اعلام کرد و گفت: از علاقمندان دعوت می‌شود برای شرکت در این جشنواره به آدرس اینترنتی http://blogs.qido.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گفته معاون اداری و مالی سازمان تبلیغات اسلامی قم، پس از ارزیابی و داوری وبلاگ‌ها، وبلاگ‌های برگزیده 15 شهریور ماه اعلام می‌شود و مراسم جشن تقدیر از برگزیدگان نیز 18 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم ده‌ها جایزه شامل کمک هزینه حج عمره، کمک هزینه سفر عتبات عالیات، کمک هزینه مشهد مقدس،‌ تبلت و لپ تاپ،‌ سکه طلای بهار آزادی، دوربین دیجیتالی و کمک هزینه اقدام فرهنگی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

دبیرخانه دائمی جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی در قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه شماره 6، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم مستقر است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تماس 32935685- 025 آدرس پست الکترونیکی blogs@qido.ir و وب سایت Blogs.qido.ir در مورد این جشنواره کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول