اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد خبر داد:

تسریع در احداث 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در صفادشت

فرماندار شهرستان ملارد گفت: اقدامات لازم برای تسریع در احداث 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در منطقه صفادشت انجام شده است.

تسریع در احداث 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در صفادشت

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان ملارد با توجه به نزدیکی به چند شهرستان مهم کشور از جمله کرج، رباط‌کریم و تهران از نظر موقعیت جغرافیایی و بافت جمعیتی شرایط ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: ملارد به دلیل مهاجرپذیر بودن، نسبت به دیگر شهرستان‌های کشور از نظر نیاز بیشتری به مسکن دارد و به همین دلیل در دولت‌های نهم و دهم این موضوع در اولویت کاری مسئولان قرار داشت.

عالی‌ترین مقام اجرایی در ملارد اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم که پروژه‌های مسکن مهر در ملارد روند اجرایی خوبی را تجربه می‌کنند و امیدواریم در آینده نزدیک، تمام پروژه‌های فوق تکمیل و به مالکان آنها تحویل داده شود.

فردی یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان را مربوط به پروژه صفادشت دانست و گفت: روند عملیات اجرایی برای ساخت این واحد با دقت بررسی شده و نظارت خوبی بر آن حاکم است.

وی در پاسخ به این پرسش که پروژه صفادشت چه زمانی تکمیل می‌شود؟ گفت: تکمیل تمام واحدهای مسکن مهر در صفادشت یک کار بزرگ و عظیم است و به طور قطع نیاز به تلاش و تحمل سختی بسیاری دارد.

فرماندار ملارد گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که نهادهای مرتبط با این پروژه تلاش خوبی را انجام داده و امیدواریم هر چه سریعتر واحدهای مسکونی فوق تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

وی افزود: در این پروژه کار ساخت 14 هزار و 500 واحد مسکونی دیده شده است و فرمانداری ملارد به صورت مستقیم نظارت بر روند اجرایی آن را در دستور کار دارد.

فردی بیان داشت: دستورات و اقدامات لازم برای تسریع در تکمیل پروژه مسکن مهر صفادشت صادر شده و تمام دستگاه‌های مرتبط موظف هستند که جلسات هفتگی برگزار کرده و برای رفع موانع و تسریع در کار ساخت تلاش بیشتری داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: تلاش ما این است که پروژه مسکن مهر با امکانات کافی و کامل به ویژه امکانات خدمات شهری مانند آب و برق و گاز در اختیار مردم قرار گیرد و نباید این پروژه بزرگ بدون امکانات فوق تحویل مالکان شود، چرا که در این صورت مردم با مشکل روبه‌رو خواهند شد.

انتهای پیام/2302/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول