اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی:

13 هزار نوآموز زیر پوشش طرح سنجش بدو ورود به دبستان قرار گرفتند

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از 13 هزار نوآموز زیر پوشش طرح سنجش بدو ورود به دبستان قرار گرفتند.

13 هزار نوآموز زیر پوشش طرح سنجش بدو ورود به دبستان قرار گرفتند

عبدالله‌ اسدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح سنجش بدو ورود به دبستان هر ساله توسط آموزش و پرورش استان به مرحله اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری نیز این طرح از خردادماه به مرحله اجرا درآمده که تاکنون بیش از 13 هزار نوآموز زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی با بیان این‌که طرح سنجش بدو ورود به دبستان با هدف سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، پیشگیری از بروز و تشدید بیماری و جای‌دهی صحیح نوآموزان در نظام آموزشی به اجرا در آمده است، ادامه داد: در این طرح دانش‌آموزان از نظر پایش رشد، بینایی، شنوایی، اختلالات گفتاری و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

اسدی‌پور اظهار داشت: از مجموع 13 هزار دانش‌آموزی که زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند، 11 هزار و 884 نفر به مدارس عادی معرفی و یک‌هزار و 647 نفر به منظور ارزیابی دقیق‌تر به مراکز تخصصی و 648 نوآموز نیز برای بررسی مشکلات بینایی و شنوایی به مرحله تخصصی ارجاع شده‌اند.

به گفته وی، 19 پایگاه استانی و یک پایگاه تخصصی مسئولیت سنجش نوآموزان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/87001/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول