اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت 80 کانون فرهنگی هنری صورت می‌گیرد

برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن (ع) در ریگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان گفت: به همت 80 کانون فرهنگی هنری مساجد جشن باشکوه میلاد امام حسن (ع) در ریگان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن (ع) در ریگان

حجت‌الاسلام منصور نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: امسال در اقدامی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جشن باشکوه میلاد امام حسن (ع) در مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: 80 کانون فرهنگی هنری مساجد امسال در اقدامی شهر ریگان را آذین‌بندی و مساجد جاده ترانزیتی ریگان ـ چابهار را نورافشانی و چراغانی می‌کنند و در شب میلاد امام حسن جشن با شکوهی با تجمع این کانون‌ها و مردم روستاهای شهرستان در مسجد ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان با اشاره به این‌که تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن باشکوه در این شهرستان تدارک دیده شده است، افزود: به تمام روستاها اطلاع‌رسانی شده که مردم حضوری فعال در این جشن داشته باشند.

نعمتی اظهار داشت: این جشن که همراه با افطار است، برنامه‌های شاد و متنوعی هم اجرا می‌شود و هنرمندان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این جشن بزرگ هنرنمایی می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان گفت: در این جشن از هنرمندان و مداحان شرق استان کرمان دعوت شده و پذیرایی شب میلاد بر عهده دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان است.

انتهای پیام/80014/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول