اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی خراسان شمالی:

منتخبان شوراهای اسلامی با خدمات به اعتماد مردم پاسخ دهند

معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی استان خراسان شمالی گفت: منتخبان شوراهای اسلامی باید با خدمت صادقانه، به اعتماد مردم پاسخ دهند.

منتخبان شوراهای اسلامی با خدمات به اعتماد مردم پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شوراهای اسلامی خراسان شمالی، محمد رمضانی اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات به ندای رهبری لبیک گفتند و لبخند شادی را بر لبان نائب امام زمان (عج) نشاندند.

وی افزود: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات حجت را بر همگان تمام کرد و اکنون نوبت منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا است که با تحقق وعده‌های خود، پاسخ شایسته‌ای به اعتماد و رای مردم بدهند.

رمضانی تصریح کرد: منتخبان شوراهای شهر و روستا باید اعتماد مردم را ارج نهاده و برای خدمت به آنان و عمران و آبادانی حوزه انتخابیه خود تلاش کنند.

وی گفت: همه اعضای شوراهای اسلامی به خصوص شوراهای شهر باید امانتداری، خدمت صادقانه، پرهیز از اختلاف و تنش‌آفرینی را سر لوحه کارشان قرار دهند.

معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی استان خراسان شمالی افزود: امانت‌داری و رعایت قانون مواردی است که رهبری به کاندیداها و مجریان انتخابات گوشزد کرده بودند و به حول و قوه الهی در این دوره به طور تمام و کمال شاهد این مسئله بودیم.

وی اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور همه مردم ایران است و همه باید از ایشان حمایت کنیم و ایشان را در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی یاری رسانیم.

رمضانی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا مظهر نقش‌آفرینی مردم در اداره جامعه و مدیریت شهری است و مقام معظم رهبری در خصوص تکالیف و خدمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره بر لزوم اجرای عدالت و خدمات خالصانه برای مردم تاکید کرده‌اند.

معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتظار دارند در فرصت کاریشان به جای سیاست کاری با صداقت در راه خدمت، توسعه و عمران شهر و روستا تلاش کنند.

انتهای پیام/63002/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول