اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به وسعت 4500 مترمربع صورت گرفت

اتمام عملیات فضای سبز پارک خطی شهید رستمی مشهد

شهردار منطقه 6 شهرداری مشهد از اتمام عملیات کاشت فضای سبز پارک خطی شهید رستمی مشهد به وسعت چهار هزار و 500 مترمربع خبر داد.

اتمام عملیات فضای سبز پارک خطی شهید رستمی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کوروش باوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور ارتقای روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و تأمین فضای فراغتی برای آنان، عملیات اجرایی فاز یک فضای سبز پارک خطی حاشیه صد متری نیز به وسعت 7 هزار متر و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا اوایل شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه شش شهرداری مشهد همچنین از آغاز عملیات احداث فضای پارک خطی شهید رستمی 22 خبر داد و اظهار داشت: این عملیات نیز با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و به وسعت 2 هزار و 800 متر در حال انجام است که در شش‌ماهه دوم سال به بهره‌برداری می‌رسد.

باوندی تاکید کرد: فضاهای سبز شهری می‌توانند در پر کردن اوقات فراغت و نزدیک کردن مردم به طبیعت نقش بسزایی را ایفا کنند.

شهردار منطقه شش شهرداری مشهد با اشاره به پایین‌بودن سرانه فضای سبز منطقه به‌‌ویژه در شهرک شهید رجایی و باهنر گفت: عملیات کاشت فضای سبز پارک خطی شهید رستمی به وسعت 4 هزار و 500 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

باوندی ادامه داد: امید است با توجه بیشتر نهادها دراستفاده از زمین‌های بایر، شاهد گسترش فضای سبز و درنتیجه آن ارتقای سطح سلامت شهروندان به‌ویژه در مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام/70004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول