اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

ماه رمضان فرصتی برای تبیین مفاهیم اخلاقی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بر لزوم تبیین مفاهیم اخلاقی در بین آحاد مردم جامعه اسلامی در ماه رمضان تأکید کرد.

ماه رمضان فرصتی برای تبیین مفاهیم اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و تبیین تقوای الهی است که بر این اساس از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه‌ای به نسبت سایر ماه‌ها برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به ماهیت ماه رمضان و دیدگاه عرفانی و معنوی که مسلمانان به این ماه عظیم‌الشأن دارند باید بهترین بهره را از آن در راستای تبیین و تشریح موازین اسلامی و نیز مباحث عمیق اعتقادی برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به لزوم توجه به امر حجاب نیز بیان داشت: هم اکنون بی‌حجابی‌ها و بدحجابی‌هایی را در جامعه شاهد هستیم که هدف جنگ نرم دشمنان برای جوانان این مرز و بوم است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس اخلاقیات و اهمیت و ابعاد این موضوع باید برای همگان به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود که در این راستا ماه رمضان فرصت مغتنمی است.

آزادیخواه با اشاره به اینکه رمضان امسال یک هزار و 200 مبلغ به سراسر استان همدان اعزام شدند، افزود: مبلغان پاسخگوی شبهات و سئوالات مردم در مباحث دینی و اعتقادی هستند و بر این اساس نیز باید علاوه بر این موارد، اخلاقیات را نیز تشریح و تأکید کنند.

وی با بیان اینکه مبلغان باید ترویج و تبلیغ قواعد و مفاهیم اخلاقی را مورد توجه و تاکید بیشتری قرار دهند، تصریح کرد: همچنین معلمان و استادان دانشگاهی نیز در ایام سال باید به توجه دادن به این امر در بین دانش‌آموزان و دانشجویان بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اضافه کرد: نباید از نظر دور داشت که سبک زندگی ایرانی نیز یکی از مصادیق جامعه اسلامی است که سبب ایجاد شور و نشاط در بین مردم می‌شود که این مهم نیز در ایام رمضان باید توسط مبلغان و صاحبان امر تشریح شود.

انتهای پیام/2499/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول