اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی همدان خبر داد

برگزاری نماز جماعت در 17 پارک همدان به مناسبت ماه رمضان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری نماز جماعت در 17 پارک شهر همدان به مناسبت ماه رمضان خبر داد.

برگزاری نماز جماعت در 17 پارک همدان به مناسبت ماه رمضان

     به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی اظهار کرد: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا در 17 پارک شهر همدان از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در ماه رمضان است.

وی به اهمیت و جایگاه نماز جماعت در اسلام اشاره کرد و بیان داشت: آیین اسلام از بعد اجتماعی مهمی برخوردار است و با عنایت به برکات آثار وحدت، تجمع و یکپارچگی، در بسیاری از برنامه‌هایش بر این بعد، تکیه و تأکید کرده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ادامه داد: روایات فراوانی از سوی ائمه معصومین در مورد پاداش و فضیلت نماز جماعت وارد شده است که بیانگر اهمیت اقامه نماز به شکل جماعت است.

وی عنوان داشت: نماز جماعت در پارک‌هایی مانند پارک مردم، ارم، باغ ایرانی، باباطاهر و بوستان اعتمادیه و چند پارک دیگر برگزار می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه روحانی نیم ساعت قبل از اذان مغرب در محل حاضر می‌شود، افزود: اجرای برنامه پرسش و پاسخ و مشاوره برای خانواده‌ها و زوج‌های جوان از جمله برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و پاسخگویی به سئوالات و شبهات جوانان و نوجوانان از سوی مبلغان از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در پارک‌ها و قبل از نماز مغرب و عشا است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: اسلام انجام نماز با اجتماع را بهتر دانسته و آن را راهنمای تشکیل جامعه پاک و نیرومندی از افراد مسلمان معرفی می‌کند.

وی گفت: در برخی از پارک‌ها/ به کمک خیرین و مردم به نمازگزاران افطاری نیز داده می‌شود.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول