اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهردار شهریار خبر داد

آغاز کتابت ادعیه‌های قرآنی در شهریار

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار از آغاز کتابت ادعیه‌های قرآنی توسط یکی از اساتید مجرب خوشنویسی در این شهرستان خبر داد.

آغاز کتابت ادعیه‌های قرآنی در شهریار

حسین معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: با فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، معاونت شهرداری این شهرستان ویژه ‌برنامه‌های فرهنگی، معنوی و مذهبی متعددی را در دستور کار خود دارد.

وی تصریح کرد: زمانی که برای تدوین این برنامه‌ها جلساتی را تشکیل می‌دادیم، بر این نکته تاکید کردیم که باید تمام ویژه برنامه‌های فرهنگی و معنوی اجرا شده در ماه مبارک رمضان با محوریت تعالیم قرآنی باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار افزود: در حال حاضر برنامه‌های متعددی به مناسبت این ماه پر خیر و برکت توسط این شهرداری برگزار می‌شود که عمده آن‌ها با محوریت برنامه‌های قرآنی است.

معصومی بیان داشت: یکی از مهمترین این برنامه‌ها کتابت ادعیه‌های قرآنی است که برای نخستین بار در شهرداری شهریار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای این منظور از استاد رضا ساره‌ئیان که از اساتید مجرب خوشنویسی کشور و شهرستان شهریار است دعوت به عمل آمده و این کتابت از صبح روز گذشته در شهرداری آغاز شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار گفت: پس از تکمیل و نهایی شدن کار کتابت فوق‌، در نظر داریم با برگزاری نمایشگاه‌های این اثر فرهنگی و معنوی را برای بازدید در اختیار عموم قرار دهیم.

* دوره‌های آموزشی حلقه‌های صالحین شهرداری شهریار برگزار شد

معصومی یکی دیگر از برنامه‌های برگزار شده توسط شهرداری شهریار را دوره‌‌های آموزشی حلقه‌های صالحین توصیف کرد و گفت: در نخستین کلاس آموزشی حدود 70 نفر از بسیجیان شهرداری شهریار حضور داشتند.

وی تصریح کرد: به طور قطع دوره‌های آموزشی حلقه‌های صالحین در شهرداری شهریار تداوم خواهد داشت.

این مسئول اظهار داشت: همچنین در تلاش هستیم تا در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را افزایش داده و در نخستین برنامه چند نفر از مدیران ارشد شهرداری شهریار به همراه مسئولان این شهرستان با حضور در منزل تعدادی از خانواده‌های معظم شاهد، با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

معصومی در پایان تاکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی است و شهرداری شهریار برای این ایام ویژه‌برنامه‌های متعددی دارد که در تلاش هستیم اکثر آن‌ها را تا پیش از پایان این ماه پر خیر و برکت انجام دهیم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول