اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی مطرح کرد

حامی مالی تنها راه اعزام به لیگ کشوری ووشو

رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی گفت: در صورتی که برای تیم‌های استان حاضر در لیگ‌های کشوری حامی مالی پیدا نکنیم تیمی به مسابقات اعزام نمی‌شود.

حامی مالی تنها راه اعزام به لیگ کشوری ووشو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد زحمتکش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته در لیگ‌های مختلف کشور در رشته ووشو سه تیم از خراسان‌رضوی حضور داشتند که بخش زیادی از هزینه اعزام و شرکت این تیم‌ها در مسابقات از سوی هیئت پرداخت شد.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی افزود: این اتفاق سبب شد نه تنها مسئولان هیئت بلکه مسئولان خود تیم‌ها شخصاّ برخی از هزینه‌ها را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: امسال اگر قرار باشد شرایط همانند وضعیت سال گذشته باشد، هیئت حاضر به اعزام هیچ تیمی به لیگ کشوری نخواهد بود و ما تنها در صورتی حاضر به معرفی نماینده استان در لیگ‌های کشوری هستیم که با یک حامی مالی برای پشتیبانی از تیم‌های ووشو استان به توافق برسیم.

رئیس هیئت ووشو خراسان‌رضوی اظهار داشت: تیم ووشو خراسان رضوی که در لیگ برتر حضور دارد یکی از امیدهای قهرمانی این مسابقات است و ما در حال مذاکره با موسسات خصوصی و دولتی هستیم تا بتوانند هزینه‌های این تیم برای شرکت در مسابقات را متقبل شوند.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول