اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌های سنی مختلف

برترین‌های مسابقات شنا دختران قم معرفی شدند

برترین بانوان شناگر استان قم در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در رده‌های سنی و مواد مختلف معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های مسابقات شنا دختران قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های شنا بانوان قم با برنامه‌ریزی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو در استخر نرگس قم برگزار شد و برترین‌های خود را در پنج رده سنی و همچنین در شش ماده تخصصی شنا شناخت.

در پایان تقابل شرکت‌کنندگان در رده سنی متولدین سال‌های 81- 1380 این رقابت‌ها و در مسابقات رشته آزاد ماده 33 متر فاطمه صمدی در جایگاه نخست ایستاد و مرضیه بهرامی موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه مریم بستان‌سرا عنوان سوم این رشته را از آن خود کرد.

در همین رده سنی و در پایان پیکارهای رشته آزاد ماده 100 متر خانم‌ها آیدا همایی، مائده حسینی و مریم طباطبایی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند در حالی که در رشته کرال سینه خانم‌ها فاطمه قاسمی، مائده قلی‌پور و لیلا گلستان اول تا سوم شدند.

پایان پیکارهای این رده سنی در ماده 100 متر کرال سینه با قهرمانی خانم مریم بیگدلو همراه بود در حالی که خانم عطیه رفیعی در جایگاه دوم ایستاد و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد و مائده صائمی عنوان سوم این مسابقات را به دست آورد.

در رشته کرال پشت ماده 66 متر این رده سنی مهسا بداغی با کسب رتبه نخست قهرمان این رقابت‌ها لقب گرفت، ضمن اینکه سمانه محمدی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سوم این دوره از مسابقات نیز به خانم فاطمه سلطانی‌نژاد رسید.

در رشته قورباغه ماده 66 متر ریحانه محمدی، پرستو خسروی و غزال رحمانی اول تا سوم شدند در حالی که در رشته پروانه ماده 66 متر به ترتیب خانم‌ها محدثه احمدی‌فر و حنانه گائینی عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

در رشته آزاد ماده 33 متر متولدین سال‌های 83- 1382 به ترتیب خانم‌ها مبینا ساری‌مقدم، مهدیه ملکی و سارا بیگی عناوین اول تا سوم را کسب کردند در حالی که مقام‌های اول تا سوم این مسابقات در ماده 66 متر رشته آزاد به خانم‌ها مرضیه دولی‌خانی، مائده سلیمانی‌نژاد و مهنا معصوم‌بیگی رسید.

رقابت‌های رشته آزاد ماده 100 متر نیز با قهرمانی زهرا خانی به پایان رسید در حالی که در این ماده فاطمه ورزنده در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد و فاطمه پیرفکری و هستی شمسی‌زاده عناوین سوم و چهارم را از آن خود کردند.

رقابت‌های متولدین سال‌های 79- 1378 در رشته کرال پشت ماده 100 متر با قهرمانی مهسا مصاحبی‌صفا به پایان رسید در حالی که در این رشته خانم فتحعلی در جایگاه دوم ایستاد و فاطمه مدنی و زهرا موسوی سوم و چهارم شدند.

در رشته کرال سینه ماده 100 متر این رده سنی نیز خانم‌ها فاطمه بیگدلو، مریم بیگدلی و مبینا روحیان در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند در حالی که در رشته کرال سینه ماده 100 متر ویژه متولدین سال‌های 77- 76- 1375 به ترتیب زهرا کلهر و هانیه معماریان در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند.

در نهایت رقابت بین متولدین سال‌های 86- 85- 1384 برگزار شد و مبینا بداقی به مقام نخست و عنوان قهرمانی رسید، زهرا ورزنده در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه زهرا صادقی به مقام سوم دست پیدا کرد.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول