اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت در کلاس‌های مختلف

برترین‌های شنای قهرمانی جانبازان و معلولین قم معرفی شدند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات شنا قهرمانی جانبازان و معلولین استان خبر داد.

برترین‌های شنای قهرمانی جانبازان و معلولین قم معرفی شدند

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: شنا در کنار رشته‌هایی مانند بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تنیس با ویلچر، پینگ پنگ، دو و میدانی، وزنه‌برداری و تیراندازی با کمان از جمله ورزش‌های فعال در بین جانبازان و معلولان قمی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به افزایش علاقه‌مندی بانوان و آقایان معلول به حضور در فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی هیئت جانبازان و معلولین قم در سال‌های اخیر، اضافه کرد: به همین منظور در کنار اعزام‌های متعدد به مسابقات لیگ و قهرمانی ورزش جانبازان و معلولین کشور، همچنین برگزاری رقابت‌های استانی در اولویت فعالیت‌های هیئت قرار دارد.

پیروزمنش با اشاره به وضعیت ورزش معلولین در قم ادامه داد: نگاه مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان مثبت است و ورزشکاران جانباز و معلول توانسته‌اند افتخارات زیادی را در سال‌های اخیر برای ورزش استان قم به دست بیاورند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: بر همین اساس رقابت‌های شنای قهرمانی معلولان در قم به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد و در آن آقایان شناگر شرکت‌کننده در کلاس‌های مختلف پزشکی با یکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: رقابت‌های شنای بانوان معلول در قم در کلاس‌های پزشکیS5 ، S6 ،S8 و همچنین کلاس پزشکی آزاد S10 برگزار شد و طی آن شرکت‌کنندگان در استخر شهید دخانچی قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه دادند.

پیرومنش یادآور شد: رقابت بسیار خوبی را بین جانبازان و معلولان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها شاهد بودیم و می‌توانیم از بین آنها نفرات خوبی را برای مسابقات مهم آتی به منظور عضویت در تیم مردان استان گزینش کنیم.

وی در ادامه به نتایج به دست آمده در کلاس‌های پزشکی گوناگون این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: محمدحسین اسلامی در 50 متر قورباغه قهرمان کلاس S10 شد و محسن اسکندری نیز در رشته 100 متر آزاد مقام نخست کلاس S10 را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: اکبر رحمانی در رشته 50 متر قورباغه کلاس S6 قهرمان شد و علی زارعی در همین رشته نایب قهرمان شد، در حالی که یوسف حکیم در 50 متر قورباغه کلاس S5 عنوان نخست را کسب کرد و رضا بهرامی در این ماده نایب قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این دوره از مسابقات شنا جانبازان و معلولین قم مجتبی خدایی در رشته 100 متر آزاد کلاس S5 به مقام نخست رسید؛ در حالی که در همین رشته رضا بهرامی عنوان دوم را به دست آورد و نایب قهرمان شد و در 100 متر آزاد کلاس S6 علی زارعی به مقام دوم رسید.

پیروزمنش اظهار کرد: در ماده 100 متر آزاد کلاس S6 اکبر رحمانی نایب قهرمان شد، در 100 متر آزاد کلاس S8 بهنام خلعتبری نایب قهرمان شد، در 100 متر آزاد کلاس S10 و همچنین در 50 متر قورباغه کلاس S10 همزمان محمد غلامی عنوان دوم را کسب کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم خاطرنشان کرد: همچنین حسین علیزاده در 100 متر آزاد کلاس S8 قهرمان شد؛ در حالی که سیدمرتضی کسائیان و محمدتقی علیزاده در 50 متر قورباغه کلاس S8 عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول