اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های سیرجان برگزار شد

طی مراسمی در دانشگاه آزاد سیرجان طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های این شهرستان برگزار شد.

طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، طی مراسمی عصر امروز در تالار پردیس دانشگاه آزاد سیرجان طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های سیرجان برگزار شد.

محمود آقاجانی، رئیس دانشگاه آزاد سیرجان اظهار داشت: در این طرح که به مدت 10 روز برگزار می‌شود، بیش از 60 نفر از اساتید دانشگاه‌های سیر‌جان‌، بافت‌، شهربابک و حاجی‌آباد استان هرمزگان حضور دارند.

وی افزود: این طرح در دو کارگاه آموزشی شامل معرفت‌افزایی‌، سبک زندگی اسلامی‌، اخلاق و اندیشه اسلامی، شناخت و معرفت دینی و جایگاه اینترنت و ماهواره در عصر حاضر و اصول اعتقادات شرکت می‌کنند تا در کلاس‌های درسی دانشگاه کاربرد داشته باشد‌ و نقش تربیت دینی را در قشر دانشجو ایفا کند. 

آقاجانی عنوان کرد: در این طرح ملی و دانشگاهی که با برنامه‌ریزی نهاد رهبری از مرکز انجام می‌شود و برای نخستین بار در دانشگاه‌های سیرجان اجرا می‌شود، چهار نفر از اساتید‌ این نهاد کار آموزش را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: اساتیدی که از قبل ثبت‌نام کرده‌اند در دوره شرکت می‌کنند که پس از پایان دوره برای آنان گواهی لازم صادر می‌شود که در تبدیل وضعیت آنان نقش دارد.

انتهای پیام/80015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول