اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان بویین‌زهرا صورت گرفت

رونمایی از کتاب «سیمای فرهنگ عمومی روستای طرزک»

با حضور رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان قزوین رونمایی از کتاب «سیمای فرهنگ عمومی روستای طرزک» شهرستان بویین‌زهرا انجام شد.

رونمایی از کتاب «سیمای فرهنگ عمومی روستای طرزک»

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، طی مراسمی با حضور عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، حسن تقی‌پور رئیس اداره بهره‌وری اقتصادی از موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کتاب «سیمای فرهنگ عمومی طرزک» رونمایی شد.

این کتاب نگاهی اجمالی بر عادات و آداب، آثار تاریخی، شجره نامه طوایف، مساجد، امامزادگان و موقوفات روستا دارد که به دلیل حفظ این موارد نگاشته شده است تا به نسل‌های آینده منتقل شود.

مولف این کتاب (اکبر صادق‌لو) ظرف مدت دو سال آن را در 296 صفحه به رشته تحریر درآورده است.

شایان ذکر است روستای باستانی طرزک در 55 کیلومتری استان قزوین از توابع بخش شال شهرستان بویین زهرا استان قزوین و در ارتفاع 1255 متری از سطح دریا قرار دارد، این روستا دارای دو امامزاده به نام‌های ابراهیم و مسلم (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول