اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر مطرح کرد

حرکت در مسیر شهدا بهترین راه دفاع از خون شهدا

فرماندار ویژه ملایر بهترین راه دفاع از خون شهدا را حرکت در مسیر شهدا برشمرد و گفت: ترویج فرهنگ ناب شهادت دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

حرکت در مسیر شهدا بهترین راه دفاع از خون شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ملایر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پا گرفته است اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز ما مرهون رشادت‌ها و از خود گذشتگی این عزیزان سفر کرده است.

وی با استناد به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)  بیان کرد: به فرموده امام هر چه انقلاب اسلامی دارد از مجاهدت شهدا و ایثارگران بوده و امروز وظیفه همه ما ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بر این امر تأکید فراوان داشته چرا که برگزاری برنامه‌های مختلف در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا باعث ترویج عطر شهادت می‌شود.

وی ترویج وصیت‌نامه‌های شهدا در بین مردم و جوانان و برگزاری یادواره‌ها را را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در ملایر در استمرار راه شهدا برشمرد و ابراز داشت: این اقدامات خوب است اما باید بیشتر شود.

آزادبخت با تأکید بر لزوم حفظ حرمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بیان داشت: خانواده‌های شهدا و فرزندان گرامیشان سرمایه‌های بی‌بدیل کشورند که جایگزینی را نمی‌توان برای آنها پیدا کرد.

وی در ادامه بر خدمت‌رسانی بیشتر به خانوادهای معظم شهدا در شهرستان تأکید کرد و گفت: استفاده از توانمندی‌های فرزندان شهدا در امور مختلف و برنامه‌ریزی‌های شهرستان یکی از مواردی است که باید مسئولان نسبت به انجام آن اقدام کنند.

فرماندار ملایر بهترین راه دفاع از خون شهدا را حرکت در مسیر شهدا برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ ناب شهادت دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی در ادامه بر نصب بنرهایی از گفته‌های شهدا با موضوعات مختلف در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: دیوارنویسی در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن مختلف شهرستان می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ شهادت نقش بسزایی داشته باشد.

آزادبخت بر انجام بررسی‌های کارشناسانه و انجام هماهنگی‌های لازم برای نصب تصاویر شهدا در یادمان شهدای گمنام بام ملایر به شکلی مطلوب  تأکید کرد.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول