اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

سالانه بودجه‌ای برای انتقال آب از بهشت‌آباد اختصاص داده شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه‌ای باید به صورت سالانه برای انتقال آب از بهشت‌آباد به اصفهان اختصاص داده شود.

سالانه بودجه‌ای برای انتقال آب از بهشت‌آباد اختصاص داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داوودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت آب زاینده‌رود همواره از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از مدیریت شهری اصفهان بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر صحبت‌ها و زمزمه‌هایی در سطح شهر مبنی بر توقف جریان آب رودخانه زاینده‌رود به گوش می‌رسد و این زمزمه‌ها سبب ایجاد نگرانی‌هایی برای مردم شده است.

وی به پروژه بهشت‌آباد به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها برای رفع مشکلات آبی اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: زمان فعلی بهترین زمان است تا مجمع نمایندگان و به ویژه نمایندگان مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی موضوع تسریع انتقال آب از بهشت‌آباد را به اصفهان دنبال کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه آب به عنوان نخستین نیاز شهر اصفهان است، تصریح کرد: در حال حاضر کارشناسان وزارت نیرو در حال بررسی بودجه سال آتی هستند و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان و شهر باید تلاش‌ها و اقدامات لازم را به منظور اختصاص بودجه‌ای به صورت سالیانه برای انتقال آب از بهشت‌آباد به اصفهان را انجام بدهند.

وی با بیان اینکه بودجه‌ای باید به صورت سالیانه برای انتقال آب از بهشت‌آباد به اصفهان اختصاص داده شود، اضافه کرد: در شرایط فعلی راه‌اندازی پروژه بهشت‌آباد برای رفع مشکلات آبی اصفهان به میزان بسیاری احساس می‌شود.

داوودی با اشاره به اینکه در حال حاضر اصفهان در زمینه دریافت بودجه‌های دولتی به میزان بسیاری مظلوم واقع شده است، تاکید کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید بودجه‌ای را برای انتقال آب از بهشت‌آباد به اصفهان پایدار کنند و امیدواریم که انتقال آب از بهشت‌آباد به اصفهان عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه احیای میدان امام علی (ع) در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در حال حاضر مراحل ساخت این پروژه به پایان رسیده است، اما اقدامات لازم باید در بخش بهره‌برداری مردم از فضای این پروژه انجام شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید در راستای احیا و پویایی اقتصادی این منطقه اقدامات لازم را انجام بدهند، گفت: اعتبارات بسیاری برای احیای میدان امام علی (ع) هزینه شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم باید برای بهره‌برداری مردم از فضا‌های موجود در این میدان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین حمل و نقل عمومی مردم از اطراف شهر به سمت این میدان نیز باید ساماندهی شود، اظهار کرد: برای جلوگیری از هدر‌رفت هزینه‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای احیای میدان امام علی (ع) باید یک مدیریت بهره‌برداری صحیح بر روی این میدان اعمال شود.

داوودی ادامه داد: در گذشته صحبت‌هایی مبنی بر روکش آسفالت معابر شده، اما هیچ اقدامی در راستای رسیدگی به این موضوع انجام نشده است و مدیران شهری باید در راستای رسیدگی به روکش آسفالت معابر فرعی موجود در محله‌های شهر اقدامات لازم را انجام بدهند.

انتهای پیام/63004/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول