اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بارش باران تابستانی در برخی نقاط مازندران

در حالی که بیشتر شهرهای کشور دمای بالای هوا را تجربه می‌کنند در برخی شهرهای مازندران شاهد ریزش نزولات آسمانی و خنکی هوا هستیم.

بارش باران تابستانی در برخی نقاط مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در حالی که در بیشتر شهرهای کشور گرما بیداد می‌کند و مردم برای پناه از گرمای طاقت فرسای تابستان به کولر و دیگر وسائل خنک‌کننده روی آوردند از صبح امروز شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان مازندران به ویژه در مرکز استان مازندران بودیم که به همراه سرد شدن هوا شاهد بارش نرم نرم تابستانی در برخی نقاط مازندران هستیم که این بارش در مناطق کوهستانی نیز شدت بیشتری دارد.

هوای مازندران نیز در روزهای گذشته شاهد افزایش بیش از حد دما بود به طوری که در مناطق کوهستانی که مردم سابقه استفاده از وسایل گرم‌کننده را نداشتند اقدام به خرید وسایل خنک کننده کردند.

بارش باران نرم تابستانی مرهمی شد بر روزه‌داران مازندرانی تا از عطش گرمای تابستان بکاهد و لطف خداوندی را در این ماه مبارک بهتر و بهتر لمس کنند.

براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هـواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از شنبه ابری در برخی ساعات همراه با رگبار پراکنده و کاهش دما و وضعیت دریا نیز مواج است.

هوای امروز ساری پنج درجه نسبت به روز گذشته خنک‌تر شد و در روز یکشنبه نیز هوای مازندران نیمه ابری و در برخی ساعات با افزایش ابر پیش‌بینی شد و از روز دوشنبه شاهد افزایش دما در سطح مازندران هستیم.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول