اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان خبر داد

کسب رتبه دوم استان سمنان در کاهش تلفات حوادث جاده‏ای در کشور

مدیرکل حمل و نقل و پایانه ‏های استان سمنان از کسب رتبه دوم استان سمنان در کاهش تلفات حوادث جاده ‏ای در کشور خبر داد.

کسب رتبه دوم استان سمنان در کاهش تلفات حوادث جاده‏ای در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، داوود سعدی ظهر امروز در گفت‏ وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان سمنان با کاهش  22.8 درصدی تلفات سوانح رانندگی در راه‏های برون‏ شهری و روستایی در دو ماهه سال 1392 نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‏ رو بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان افزود: سمنان در این بخش، رتبه دوم کاهش تلفات برون‏ شهری و روستایی را در میان استان‏های کشور به خود اختصاص داده است.                                  

سعدی در ادامه افزود: در سایه تعامل و همکاری کلیه دستگاه‏های نظارتی و امدادی از جمله پلیس ‏راه، هلال‌احمر، اورژانس، راهداری و همچنین با انجام اقداماتی نظیر ساماندهی نقاط استقرار اکیپ‏های امداد و نجات جاده‏ ای استان در سال‏ جاری، این رتبه به دست آمده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان از نصب چراغ‏های آذرخشی در بزرگراه ‏های استان، برگزاری دوره‏ های آموزشی ارتقای ایمنی موتورسواران خصوصاً در راه‏های روستایی، آموزش عابرین پیاده و دانش ‏آموزان مدارس حاشیه راه‏ها و افزایش تعداد تابلوهای هشدار دهنده در زمینه پیام‏های ترافیکی و ایمنی برای کلیه مسافرین عبوری از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سعدی بیان کرد: افزایش تعداد دستگاه‏های تردد شمار بر خط در محورهای استان، افزایش تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه‏سنگین در استان و افزایش حضور تیم‏های گشت کنترل و نظارت جاده ‏ای اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان در جاده‏های برون‏ شهری و روستایی استان نیز صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین نظارت بر خط مقاطع و نقاط حساس و پر ترافیک محورهای استان از طریق دوربین‏های نظارتی موجود، توانست رتبه مناسبی را در کاهش تلفات حوادث رانندگی برون‏ شهری و روستایی دو ماهه اول سال 1392 به دست آورده و جایگاه دوم را در این زمینه در کشور به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/2249/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول