اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پایگاه پنج شهید حسینیان

همایش پیاده‌روی چشم انتظاران در قم برگزار شد

همزمان با ماه رمضان بیست و سومین همایش پیاده‌روی روزه‌داران مسجد فاطمیه قم با عنوان چشم انتظاران از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد جمکران برگزار شد.

همایش پیاده‌روی چشم انتظاران در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، در همایش پیاده‌روی چشم انتظاران که به منظور عرض ارادت به پیشگاه امام زمان (عج) و با امید استجابت دعای فرج روزه‌داران برگزار شد، شرکت کنندگان که مسئولان استانی و فرماندهان سپاه و بسیج در میان آنها حضور داشتند حرکت خود را از مسجد فاطمیه خیابان 19 دی به سمت حرم مطهر آغاز کردند و پس از ادای احترام به مزار علما و گلگون کفنان هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای شیخان وارد حرم مطهر شده و در حال و هوایی سرشار از معنویت و توسل به اهل بیت (ع)، زیارتنامه حضرت معصومه (س) را قرائت کردند.

بر اساس این گزارش، عاشقان و ارادتمندان حضرت ولی عصر (عج) در حالی که تابلوهایی تمام قد از شهدای بزرگوار مسجد را در پیشاپیش جمعیت در دست گرفته بودند، پیاده‌روی خود را از مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) ادامه داده و با ذکر دعا، صلوات و مداحی حسن جوشقانیان به مسجد مقدس جمکران رسیدند.

حیدر دهدشتی فرمانده پایگاه شهید حسینیان در حاشیه همایش پیاده‌روی چشم انتظاران گفت: این مراسم معنوی هر سال در دومین جمعه ماه رمضان برگزار شده و حضور چهره‌های نورانی از جمله جانباز شهید حسین دخانچی را در کارنامه خود به همراه دارد و قطعاً در نتیجه تأثیر عطر و بوی شهادت است که سال به سال بر عزم برگزارکنندگان، حضور مردم و شکوه مراسم افزوده می‌شود.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول