اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم سامان‌دهی مراکز فروش میوه در چرام

فرماندار چرام گفت: مراکز فروش میوه در سطح شهر چرام باید سامان‌دهی شوند.

لزوم سامان‌دهی مراکز فروش میوه در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز جلسه تنظیم بازار شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان به ریاست فرماندار برگزار شد.

این نشست به منظور کنترل بازار در ایام ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال مردم و بهبود وضعیت سبد غذایی خانواده‌ها برگزار شد.

علیرضا نیکروز در این نشست ضمن متذکر شدن هدف تشکیل جلسه از مسئولان خواست که بر بازار کالاهایی چون نان، آرد، میوه و گوشت که از حساسیت بالایی برخوردار هستند نظارت مستمر داشته باشند.

فرماندار چرام به دست آوردن رضایت نسبی مردم را بسیار مهم دانست و سپس از مدیران دستگاه‌های مربوطه خواست گزارشی مبسوط و مفید از اقدامات خود نسبت به اعمال مصوبات گذشته ارائه دهند.

وی با بیان این‌که مراکز فروش میوه در سطح شهر باید سامان‌دهی شوند، اظهار داشت: سامان‌دهی صنوف آلاینده و بحث انتقال این صنف به خارج از شهر و برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با متخلفان و قاچاق آرد شهرستان در اولویت قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: حمایت از بحث تولید در واحد‌های تولیدی مرغداری و برخورد با مراکز فروش غیرقانونی توسط جهاد کشاورزی و دامپزشکی رسیدگی شده و بازدید و نظارت تعزیرات بر مراکز فروش نان صورت گیرد.

نیکروز خواستار قرار گرفتن برچسب قیمت‌ها در اختیار واحد‌های صنفی به خصوص واحدهایی که با درصد سود سر و کار دارند شد و خاطرنشان کرد: نظارت بر سامان‌دهی دستگاه‌های پخت نان با توجه به مصوبه مربوطه، بازدید از آب معدنی خیمند و تشدید نظارت شبکه بهداشت در دستور کار باشد.

در ادامه این نشست به بیان مشکلات و چالش‌های تنظیم بازار جهت مصوب شدن و اجرای آن‌ها پرداخته شد که اقدام نکردن چند مورد کارگر نانوایی در صدور کارت تندرستی، عدم وجود مکانی مختص عرضه میوه و تره‌بار که خود عاملی در بالا بردن قیمت میوه در شهر خواهد شد، فعالیت صنوف آلاینده در سطح شهر، عدم برداشت محصول در صنف کشاورزان به دلیل نبود کمباین، کاهش تولید و خرید گندم، تامین مرغ تولیدی شهرستان از خارج، بالا بودن قیمت ماهی در شهرستان نسبت به شهر همجوار و کمرنگ بودن نصب برچسب قیمت در شهرستان از جمله این مشکلات بود.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد نشستی با حضور جهاد کشاورزی، دامپزشکی و مدیر عامل اتحادیه مرغداران با محوریت جهاد کشاورزی در هفته اول مردادماه در محل فرمانداری چرام صورت گیرد.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول