اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

مسئولان محبت دنیا را از دل پاک کنند

امام جمعه مرند گفت: مسئولانی که در دولت جدید پست و مقامی می‌گیرند، اول باید محبت دنیا را از دل پاک کرده و خالصانه مال و دارایی خود را در راستای اعتلای دین خدا قرار دهند.

مسئولان محبت دنیا را از دل پاک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی مسجد جامع مرند اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در جمع اعضای هیئت دولت به شایستگی و با درایت از عملکرد هشت ساله دولت خدمتگزار دفاع و تقدیر به عمل آوردند.

وی افزود: با وجود تلاش بی‌وقفه رئیس دولت عدالت محور برای رفع مشکلات، برخی اقدام به سیاه‌نمایی از عملکرد دولت کرده و تمام خدمات صورت گرفته را نادیده می‌گیرند.

امام جمعه مرند تأکید کرد: هر شخصی ضعف‌ها و قوت‌هایی دارد ولی نباید تنها به برجسته کردن کاستی‌ها و نادیده گرفتن برجستگی‌‌ها پرداخت همچنین به خاطر یک ضعف نباید هزاران خوبی را نادیده گرفت.

امام جمعه مرند سیاه‌نمایی از خدمات دولت را کار ناشایستی دانست و تاکید کرد: بیانات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه خدمات صورت گرفته در دولت احمدی‌نژاد باید مورد توجه تمام خدمتگزاران نظام اسلامی قرار گیرد.

نعمت‌زاده در ادامه افزود: علاوه بر توجه به خدمات صورت گرفته در هشت سال گذشته، آحاد مردم و مسئولان مکلفند دولت جدید را یاری دهند.

وی تصریح کرد: وزرا، استانداران و دیگر مدیران اجرایی که تا دیروز دارای پست و مقام بالایی بودند در صورت برکناری چنانچه احساس ناراحتی کنند به طور حتم به دنیاپرستی رو آورده‌اند.

خطیب جمعه مرند اذعان داشت: گام‌ها، نفس‌ها، تلاش و کوشش و تمام خدمات مسئولان برای رضای خدا است بنابراین می‌توان در هر پست و مقامی برای خشنودی خدا و رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

امام جمعه مرند بیان کرد: مسئولانی که در دولت جدید پست و مقامی می‌گیرند اول باید محبت دنیا را از دل پاک کرده و خالصانه مال و دارایی خود را در راستای اعتلای دین خدا قرار دهند.

نعمت‌زاده با اشاره به اتفاق‌های موجود در منطقه به ویژه مصر را حاصل نداشتن رهبری فقیه و عادل دانست و افزود: نابخردان برای به دست گرفتن حکومت مصر کودتا کردند و مدعی هستند که انقلاب صورت گرفته است.

وی افزود: هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد ناامنی در منطقه بخصوص در کشورهای مصر، فلسطین، سوریه و لبنان تامین امنیت رژیم غاصب و اشغالگر قدس شریف است.

به گفته امام جمعه مرند، آمریکا و رژیم صهیونیستی ذره‌ای از مواضع ناحق خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و اگر حمایت‌‌های ملت ایران اسلامی از عراق، سوریه و فلسطین نباشد به طور حتم شاهد نابودی این کشورها خواهیم بود.

انتهای پیام/60009/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول