اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های اصفهان در جمع خیران نطنز عنوان کرد

آزادی 1433 زندانی از زندان‌ها در طول عمر ستاد دیه استان اصفهان

امیری مدیر کل زندانهای استان اصفهان با حضور در نخستین جشن گلریزان شهرستان نطنز از آزادی 1433 زندانی در طول عمر ستاد دیه استان خبرداد و گفت: تعداد 6 زندانی در شهرستان نطنز نیازمند 200 میلیون تومان هستند.

آزادی 1433 زندانی از زندان‌ها در طول عمر ستاد دیه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، رمضان امیری در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های ستاد دیه در کشور و استان اظهار کرد: راه‌اندازی ستادهای دیه در کشور و استان مرهون رشادت و لطف شهید والامقام لاجوردی است که با سیاستگذاری و درایتی خاص زمینه مشارکت خیرین را در امر نیکوکاری رقم زد.

وی افزود: امروز نیز این حرکت و پرچم با حضور رئیس ستاد دیه کشور و تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که با مقامات کشوری، دولت و مجلس برقرار نموده، زمینه آزادی بسیاری از این دسته افراد را فراهم کرده و به آغوش خانواده و جامعه بازگردانده است.

مدیرکل ‌زندان‌های استان در ادامه آغاز سال این حرکت را سال 69 دانست و تصریح کرد: در طول عمر این ستاد در کشور تا کنون تعداد 70 هزار زندانی آزاد و به آغوش خانواده باز گشته‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در طول عمر ستاد دیه استان تا کنون تعداد یک هزار و 433 زندانی با پرداخت مبلغ 28 میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد و به آغوش جامعه و خانواده بازگشته‌اند.

امیری تعداد زندانی آزاد شده توسط ستاد دیه کاشان در سال گذشته را 277 نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر نیز تعداد 59 زندانی جرائم غیر عمد نیازمند در زندان کاشان در حال تحمل کیفر هستند که شش نفر متعلق به شهرستان نطنز هستند.

وی در ادامه سخنانش به حضور خیران و نیکوکاران در سطح استان اشاره کرد و افزود: در طول سه سال گذشته و تدابیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان خیرین نقش مهمی در کمک به زندان‌ها و زندانی داشته‌اند که در کشور بی‌نظیر و نمونه است.

نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان در ادامه به حضور مختلف خیران در جهات مختلف اشاره و ادامه داد: در زمینه حضور خیرین گروه‌ها و افراد مختلفی در جهت کمک به زندانیان حضور یافته‌اند که قشرهای مختلف صنعت ،بازاریان، فرهیختگان و جوانان از جمله آنها هستند.

وی در پایان با قدردانی از تلاش رئیس دادگستری شهرستان و دیگر مسئولان در امر راه‌اندازی جشن گلریزان و کمک به مددجویان جرائم غیرعمد خواستار تداوم ثابت این حرکت بزرگ شد.

انتهای پیام/63012/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول