اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تجمع اعتراضی نیروهای امنیتی در شهر "سبها" لیبی

نیروهای امنیتی در شهر سبها در جنوب لیبی بابرپایی تجمع اعتراضی خواستار برخورد دولت با قانون شکنان و شبه نظامیانی شدند که عناصر دستگاه امنیتی این کشور را هدف گرفته‌اند.

تجمع اعتراضی نیروهای امنیتی در شهر "سبها" لیبی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، نیروهای وابسته به دستگاه امنیت ملی لیبی در شهر سبها تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

این نیروها نسبت به تعرض قانون شکنان به آنها در حین انجام وظیفه در یگان های امنیتی وابسته به فرماندهی امنیت سبها در جنوب لیبی معترض بودند.

نیروهای امنیتی سبها در بیانیه ای از وزارت کشور لیبی خواستند پشتیبانی های لازم برای آنها از جمله تجهیزات نظامی پیشرفته و لباس های ضد گلوله فراهم کند تا وضعیت شغلی آنها بهبود یافته و بتوانند به وظیفه امنیتی خود به بهترین صورت ممکن عمل کنند.

شرکت کنندگان در این تجمع از شهروندان خواستند ضمن پذیرش مسئولیت با نیروهای پلیس همکاری کرده و آنها را در انجام وظیفه خود یاری دهند.

آنها بر ضرورت اجرای قانون و پیگرد قضایی متعرضین به نیروهای پلیس و مقابله جدی با قانون شکنان به منظور بسط امنیت و ثبات در منطقه تاکید کردند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول