اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

کشته شدن یک سرهنگ ارتش در درنه لیبی

یک سرهنگ نیروی هوایی لیبی در شهر درنه این کشور هدف اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

کشته شدن یک سرهنگ ارتش در درنه لیبی

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری (سانا)، یک سرهنگ دفتر تحقیقات و امداد وابسته به نیروی هوایی لیبی دوشنبه شب به ضرب گلوله افراد مسلح در شهر درنه واقع در شرق این کشور کشته شد.

خبرگزاری لیبی به نقل از منابع پزشکی بیمارستان الهریش در درنه اعلام کرد: گروهی از غیر نظامیان جسد سرهنگ فتحی علی العمامی را به این بیمارستان منتقل کردند و گفتند سرهنگ در حال بازکردن مغازه‌های خود از طرف یک خودرو هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

از سوی دیگر ریاست ستاد کل ارتش لیبی گزارش برخی منابع اطلاع رسانی و شبکه‌های اجتماعی درباره سوء قصد به جان سرلشکر سالم قنیدی رئیس ستاد کل ارتش را تکذیب کرد.

سرهنگ علی شیخی سخنگوی رسمی ریاست کل ستاد ارتش لیبی گفت: آنچه اتفاق افتاد بحثی بین نگهبانان برخی مقرهای دولتی در طرابلس با رئیس ستاد بر سر دستمزد عقب افتاده آنها بود اما این بحث به سوء قصد و ترور منجر نشد.

در سایه عملکرد ضعیف مقامات حاکم لیبی برای سیطره بر مناطق مختلف این کشور شهرهای مختلف لیبی با هرج و مرج و مظاهر مسلحانه از سوی شبه نظامیان روبه رو است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول