اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

رئیس حزب جبهه ملی لیبی هشدار داد

کشمکش‌های سیاسی در لیبی سرنوشت دولت و مردم را تهدید می‌کند

رئیس حزب جبهه ملی لیبی تاکید کرد کشمکش‌های سیاسی در لیبی که از خارج از این کشور به داخل تزریق شده است سرنوشت مردم و دولت آن را تهدید می‌کند.

کشمکش‌های سیاسی در لیبی سرنوشت دولت و مردم را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، محمد عبدالله، رئیس حزب جبهه ملی لیبی گفت: لیبی در دوره انتقالی کنونی بر سر چهار راهی سیاسی واقع است و تنها زمانی از این وضعیت خارج می شود که همه طرف های سیاسی آماده جواب دادن به این سوال مهم باشند که آیا می خواهند برای ساختن نهادهای قانونی تلاش کنند یا می خواهند به این کشمکش ها در دوره انتقالی ادامه بدهند و همواره به دنبال تعیین طرف پیروز و یا شکست خورد، قوی و یا ضعیف در این مناقشات هستند.

رئیس حزب جبهه ملی لیبی تاکید کرد: کشمکش های سیاسی که اکنون در لیبی جریان دارد با ماهیت و خصلت ملت لیبی تطابقی ندارد  این اختلاف نظرها ریشه ای در داخل جامعه لیبی ندارد  و از خارج از کشور از طریق کانال های سیاسی به داخل لیبی نفوذ کرده است.

این اظهارات محمد عبدالله با نگرش جریان تمرد در لیبی که در پایگاه های اینترنتی شبکه های اجتماعی فیس بوک به دنبال جمع هوادار است تطابق دارد.

جریان تمرد در لیبی معتقد است با سرنگونی دولت علی زیدان باید شر کشمکش های سیاسی را از سر ملت لیبی برداشت و دولت جدیدی برای برگزاری انتخابات روی کار بیاید.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول