اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه چابهار:

شهدا دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند

فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار گفت: شهدا دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته اند.

شهدا دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ناوسالار یکم پاسدار منصور روانکار به همراه هیئت همراه و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثاگران چابهار و کنارک عصر امروز در ادامه دیدار با خانواده معزز شهدای والا مقام شهرستان چابهار در منزل شهیدان «حـامـد بـزی» از شهدای نمازجمعه شهرستان چابهار و شهید «سعید گـرگـی» از شهدای تاسوعای حسینی این شهرستان حضور یافته و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

وی اظهار داشت: دیدار از خانواده معظم شهدا بهترین فرصتی است که بتوان از زحمات این شهدایی که با جان‌نثاری شجاعانه خود، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته‌اند، قدردانی کرد.

این مسئول تصریح کرد: با توفیق الهی، حضور در جمع خانواده معزز شهدا و جانبازان موجب شادابی روح می‌‌شود، رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار خدمت به خانواده شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند خواند و بیان داشت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.  

روانکار دیدار با خانواده شهدا را از توفیقات الهی دانست و ادامه داد: شهدا چه در دوران دفاع مقدس و چه هم اکنون که در جنگ نرم قرار داریم همچون ستارگانی درخشیدند و مسیری که خداوند متعال برای رسیدن به جایگاه قرب خود مشخص ساخته بود به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان پیمودند و راه را برای دیگران مشخص کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و سربلندی در جهان قرار دارد به برکت خون پاک شهداست.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثاگران چابهار و کنارک نیز اظهار داشت: دیدار فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار به همراه هیئت همراه در قالب طرح سپاس و طرح تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا قرار داشته که با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از خانواده آنان تجلیل کردند.

علی داورنیا تصریح کرد: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‌ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد. 

وی در این دیدار بیان کرد: کوچک‌ترین وظیفه ما ادای احترام به خانواده معظم شهدا است و ما خود را با حضور در منزل شهدا که محل رشد و تربیت آنان است متبرک می‌سازیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثاگران چابهار و کنارک اظهار داشت: شهدای گرانقدر جان با ارزش خود را فدا کردند تا ارزش‌های ناب اسلامی زنده بماند و این نشان از روح بلند معنوی و اعتقادی آنان داشت که آنچه به عنوان وظیفه می‌پنداشتند انجام دادند و خداوند آنان را به عنوان بندگان صالح خود انتخاب کرد و به درجه عظمای شهادت مفتخر ساخت.

داورنیا شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال همگان دانست و بیان داشت: ما باید با اعمال خود راه پر فروغ شهدا را ادامه دهیم راهی که در وصایای شهدا بسیار به آن توصیه شده و آن تبعیت از ولی‌امر و ولایت‌فقیه و حرکت در این مسیر نورانی است.

گفتنی است، شهید حامد بزی در 28 مهرماه سال 91 به علت منفجر شدن عامل انتحاری در مقابل مسجد امام حسین (ع) چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید سعید گرگی نیز در حادثه تروریستی تاسوعای حسینی مصادف با روز چهارشنبه 24 آذرماه 1389 در شهرستان چابهار که در آن 32 تن از پیروان راستین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در خون خود غلتیدند به قافله شهدای اسلام پیوست و 95 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/75004/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول