اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع عالی نخبگان بابل:

نخبگان ورزشی به مجمع عالی نخبگان مازندران معرفی شوند

رئیس مجمع عالی نخبگان شهرستان بابل گفت: نخبگان ورزشی به مجمع عالی نخبگان مازندران معرفی شوند.

نخبگان ورزشی به مجمع عالی نخبگان مازندران معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علیرضا امانی پنجشنبه شب در جلسه تودیع و معارفه مسئول هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی در اداره ورزش و جوانان بابل اظهارداشت: مجمع عالی نخبگان ایران شعبه مازندران که در بابل استقرار یافته درصدد جذب استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف از جمله علمی، ورزشی و هنری است.

وی افزود: بنیاد علمی نخبگان که به مدت چهار سال فعالیت خود را آغاز کرده است تنها اقدام به جذب نخبگان علمی کرده و ورود به بنیاد مختص افراد خاصی است کما اینکه ممکن است تعداد نخبگان ما در کشور با توجه به فاکتورهایی که برای نخبه واقعی ارائه می‌شود به بیش از 40 نفر هم نرسد.

این مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه مجمع عالی نخبگان مازندران کمتر از یک سال فعالیت خود را آغاز کرده است مجموعه‌ای از استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف را شناسایی و گردهم آورده و در قالب کمیته‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است.

امانی با اشاره به اینکه نخستین اقدام این مجمع شناسایی استعدادهای برتر بوده است، تصریح کرد: شناساندن می‌تواند فضایی را برای ظهور کارآفرینی و استعدادهای برتر فراهم کند که این سمن استعدادها به نفع ایران و حتی جهان است.

رئیس مجمع عالی نخبگان بابل گفت: مجمع عالی نخبگان در 11 کمیته از جمله کمیته دانشگاهیان، پزشکی، پیراپزشکی، جوانان و ورزشکاران شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از مسئولان ورزشی، معرفی نخبگان ورزشی به مجمع عالی نخبگان برای ثبت در سامانه بوده تا برای این نخبگان ورزشی کارت عضویت صادر شود.

امانی تصریح کرد: اساسنامه و دستورات اجرایی مجمع عالی نخبگان از تشخیص مصلحت نظام بوده و این مجمع در مازندران با مدیریت فاطمی مستقل عمل می‌کند. 

انتهای پیام/86009/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول