اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کبودراهنگ خواستار شد

اتمام طرح‌های نیمه‌کاره در کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به وجود طرح‌های مهم اما نیمه‌کاره در این شهرستان خواستار توجه جدی مدیران به اتمام این طرح‌ها شد.

اتمام طرح‌های نیمه‌کاره در کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم غلامی بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به طرح اجرای پایلوت نمونه کشاورزی از سنتی به صنعتی در کبودراهنگ اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح توسعه بخش کشاورزی کبودراهنگ است.

غلامی از هزینه 2 میلیارد ریالی برای مطالعه این طرح خبر داد و گفت: هنوز منتظر اجرایی شدن این طرح هستیم.

فرماندار کبودراهنگ احداث سد آلان این شهرستان را یادآور شد و افزود: این طرح از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به شهرستان است که با وجود اختصاص بیش از یک میلیارد تومان هنوز اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه منتظر تعیین تکلیف سد خاکی مسجدین شیخ جراح هستیم تصریح کرد: مطالعات این طرح انجام گرفته و 200 میلیارد تومان نیز اعتبار در نظر گرفته شده که منتظر تعیین تکلیف آن هستیم.

غلامی با اشاره به وجود 14 روستای فاقد راه آسفالت در این شهرستان اظهار داشت: 40 کیلومتر از راه‌های خاکی در شهرستان کبودراهنگ آماده آسفالت است.

وی از پیشرفت فیزیکی 55 درصدی محور چهارخطه قیدار به کبوراهنگ خبر داد و گفت: این چهارخطه 12 کیلومتر زیربار ترافیک رفته و 10 کیلومتر نیز آماده آسفالت‌ریزی است.

فرماندار کبودارهنگ در تشریح وضعیت شهرستان به لحاظ برخورداری از نعمت گاز تصریح کرد: 50 روستای این شهرستان از نعمت گاز بی‌بهره هستند که امیدواریم در سال جاری این تعداد روستا نیز از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

غلامی مجتمع ورزشی بانوان، بحث کنتور برق در روستاها، آب شرب، محور چهارخطه همدان ـ گل تپه و علیصدر و بحث آنتن‌دهی شبکه‌های دیجیتال را از دیگر مشکلات شهرستان کبودراهنگ بیان کرد.

انتهای پیام/89017/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول