اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قائمشهر:

طولانی شدن اجرای پروژه‌ها نارضایتی مردمی را در پی دارد

امام جمعه قائمشهر گفت: طولانی شدن اجرای پروژه‌ها، نارضایتی مردمی را در پی دارد.

طولانی شدن اجرای پروژه‌ها نارضایتی مردمی را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که بخشی از آن به تجلیل از چهره ماندگار هنر مازندران" استاد خوش‌نویسی منوچهر اسکندری‌چراتی" اختصاص یافت از این استاد ارزشمند به علت کتابت دیوان دو بیتی‌های امیر مازندرانی قدردانی کرد.

 وی افزود: تعبیر کم‌سوادی برای امیر پازواری پسندیده نیست، اشعار امیر را با وجود طبری بودن به سبب بهره‌مندی از مطالب بالای عرفانی باید با اشعار حافظ مقایسه کرد.

 معلمی تصریح کرد: امیر از عشقی دم می‌زد که حافظ هم از آن گفت درست که این شاعر بزرگ طبری تحصیلات کلاسیک نداشت اما انسان‌های برجسته با نبوغ بالا در همنشینی با دانشمندان مطالب را دریافت می‌کنند چون اینها صاحب ایمان و معرفت والایی بودند.

 امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنانش ماه رمضان را فرصتی مغتنم برای پاسخگویی مسئولان به مردم و انجام صحیح وظیفه دانست و با اشاره به خدمات خوب شهردار قائمشهر خواستار نظارت جدی و تلاش بر کوتاه کردن عمر پروژه‌های اجرایی شد.

 معلمی تصریح کرد: طولانی شدن اجرای پروژه‌ها نارضایتی مردمی را در پی دارد.

 این عضو خبرگان رهبری با تاکید بر پرهیز از غفلت در عقد و اجرای برخی قراردادها توسط بعضی دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: دیده می‌شود با وجود واگذاری زمین‌های منابع طبیعی به سرمایه‌گذاران که زمانی مکان مناسبی برای تعلیف دام روستائیان بود نه تنها طرح اجرایی نشده بلکه زمین به طرحی خارج از تعهد اختصاص یافته که موجبات نارضایتی مردم منطقه را فراهم آورده که باید با تدبیر مناسب جلوی خسارات این‌چنینی گرفته شود.

انتهای پیام/86008/ت30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول