اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران:

یک سوم اعتبارات نوسازی مازندران تخصیص یافت

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران گفت: مجموع اعتبار سازمان در سال گذشته، 68 میلیارد تومان بود که از این مقدار 24 میلیارد تومان معادل 34 درصد تخصیص یافت.

یک سوم اعتبارات نوسازی مازندران تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قربانعلی شیرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه در سالن شماره یک استانداری، اظهار داشت: در این مدت در بحث ساخت و ساز فضاهای آموزشی اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد بهره‌برداری یکی از این فضاها هستیم.

 وی افزود: در دولت‌های نهم و دهم به طور متوسط روزانه 1.78 کلاس درس ساخته شد که این آمار از دولت نخست تا دولت هشتم، 1.14 کلاس درس بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران خاطرنشان کرد: در این مدت 964 فضای آموزشی با 5 هزار و 216 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شد.

شیرزاد از تجهیز و نوسازی دو هزار و 584 کلاس درس در استان خبر داد و گفت: در همین مدت یک‌هزار و 537 کلاس درس مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبار ملی و استانی سازمان در سال گذشته 68 میلیارد تومان بوده است، گفت: از این مقدار 24 میلیارد تومان معادل 34 درصد تخصیص یافت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران ادامه داد: در سال جاری خیران مدرسه ساز استان 36 میلیارد تومان برای احداث و مقاوم سازی مدارس مشارکت کردند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه از دو نفر برگزیدگان المپیاد ملی مهارت به نام‌های هادی مصطفی پور دارنده مدال برنز طراحی صفحات وب و ابوالفضل محمدی دارنده دیپلم افتخار رشته جوشکاری و همچنین از کامیار صادقی مربی رشته جوشکاری در مسابقات جهانی لایپزیک آلمان تجلیل شد.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول