اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با دستور شاه بحرین

طرح رژیم بحرین وارد فاز دوم عملیاتی شد/ سرکوبگری شدیدتر با ایجاد فضای امنیتی

رژیم بحرین که از چندی پیش اجرای طرحی برای وقوع یک سری انفجارهای مشکوک و نسبت دادن آن به مخالفان بحرینی را در دستور کار خود قرار داده است، وارد فاز دوم عملیاتی کردن این طرح به منظور سرکوب شدیدتر مخالفان با ایجاد فضای امنیتی شده است.

طرح رژیم بحرین وارد فاز دوم عملیاتی شد/ سرکوبگری شدیدتر با ایجاد فضای امنیتی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الوسط بحرین، مدیر کل اداره پلیس استان شمالی بحرین اعلام کرد که یک گروه تروریستی ساختمان یکی از شرکت‌ها در منطقه البدیع را با منفجر کردن دو سیلندر گاز آتش زد که تحقیقات برای شناسایی عاملان و مجازات آنها در جریان است.

مدیرکل اداره پلیس استان جنوبی بحرین نیز اعلام کرد: یک عملیات تروریستی از طریق منفجر کردن یک سیلندر گاز در پارکینگ یکی از مساجد در منطقه الرفاع روی داد که تلفاتی در بر نداشت و این عملیات در جریان اقامه نماز در مسجد صورت گرفت و تحقیقات برای شناسایی عاملان آن آغاز شده است.

پیش از این نیز منابع دولتی بحرین از یک سری انفجارها و حملات به نیروهای پلیس خبر دادند که به گفته ناظران و مخالفان بحرینی هدف از آنها ایجاد فضای امنیتی در کشور و به دنبال آن سرکوب بیشتر تظاهرات و اعتراضات مسالمت آمیز مردمی است خصوصا که قرار است مردم بحرین روز 14 اوت آینده تظاهرات گسترده‌ای را به دعوت جنبش تمرد بحرین برگزار کنند.

طرح رژیم بحرین برای امنیتی کردن فضا و سرکوب شدیدتر مردم با دستور جدید حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین وارد فاز دوم عملیاتی شد زیرا وی به دستگاه‌های امنیتی دستور داد که تدابیر لازم برای اجرای قانون در قبال عاملان انفجار خودرو در پارکینگ مسجد یاد شده را اتخاذ کنند.

بحرین از 11 فوریه سال 2011 میلادی با اعتراضات مردمی روبرو است که درمقابل نیروهای امنیتی با همراهی نیروهای سعودی به سرکوب آن پرداخته اند.

در این مدت ده‌ها نفر از معترضان شهید، صدها نفر زخمی و شماری نیز بازداشت و شکنجه شده‌اند و با پرونده سازی، احکام سنگین زندان برای آنها صادر شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول