اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در گروه 61 توپخانه محرم مطرح کرد

رمضان ماه استجابت دعا / گره‌های کور با دعای خالصانه باز می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در گروه 61 توپخانه محرم گفت: رمضان ماه استجابت دعاست و تمام گره‌های کور با دعاهای خالصانه باز می‌شود.

رمضان ماه استجابت دعا / گره‌های کور با دعای خالصانه باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام محمود جوان عصر چهارشنبه در نخستین جلسه اخلاق که با عنوان محاسبه نفس در گروه توپخانه 61 محرم برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان به فرموده پیامبر(ص) ماه رحمت و برکت است و ماهی است که انسان به میهمانی خدا دعوت می‌شود، ماهی است که درب‌های جهنم بسته می‌شود و شیاطین به غل و زنجیر کشیده می‌شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که مشاهده می‌شود که در این ماه آمار تخلفات و جرائم کاهش می‌یابد و انسان‌ها باید از این ماه که به عنوان یک فرصت استثنایی محسوب می‌شود، نهایت بهره‌برداری را داشته باشند، چراکه فرصت‌ها مانند ابر بهاری زودگذر هستند.

جوان تصریح کرد: بر اساس مضمون و روایات انسان باید اعمال خودش را محاسبه کند قبل از اینکه در محضر خداوند متعال از او حساب‌رسی شود.

وی ابراز داشت: رمضان ماه صبر و استقامت و استفاده از فرصت‌هاست که همه مردم به‌ویژه جوانان باید از این فرصت استثنایی استفاده کنند و با تلاوت قرآن و بندگی خالص خدا خود را در مسیر حق قرار دهند و از گناهان دوری کنند چون ماه رمضان ماه استجابت دعاست و تمام گره‌های کور با دعاهای خالصانه باز می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درگروه توپخانه 61 محرم عنوان کرد: خانواده‌ها در این ماه باید از فرصت ماه رمضان برای تربیت صحیح فرزندان تلاش کنند زیرا فضای این ماه در تربیت درست مؤثر است و ماه رمضان آغاز سال تربیت روح است و دانشگاهی عظیم برای تربیت، خودسازی و گسترش سفره الهی است.

انتهای پیام/70002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول