اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

آغاز موج جدید سفرها بعد از ماه رمضان

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیریت دریا در ماه رمضان، کار پیچیده‌ای است، اظهار کرد: بعد از ماه رمضان، موج جدید سفرها را در پیش داریم.

آغاز موج جدید سفرها بعد از ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در نشست ساماندهی سواحل در سالن شماره یک استانداری مازندران که با حضور افشار معاون وزیر کشور و  مسئولان استان‌های گلستان و گیلان هم برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته 3 میلیارد تومان از منابع مالی استان مازندران، برای طرح‌های دریا در اختیار بسیج سازندگی سپاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مبلغ نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای طرح‌های دریا باشد.

طاهایی با بیان اینکه مدیریت دریا در ماه رمضان، کار پیچیده‌ای است، اظهار کرد: بعد از ماه رمضان، موج جدید سفرها را در پیش داریم.

وی یادآور شد: امسال به جز معاونت سیاسی، معاونت عمرانی استانداری مازندران را هم در امور دریا، درگیر کردیم تا ورود بهتری به این مقوله داشته باشیم.

طاهایی با بیان اینکه طی دو سالی که بودجه فرهنگی داشتیم، مشکل پرداخت دستمزد ناجیان غریق، مطرح نبود، گفت: سال گذشته بودجه فرهنگی ما صفر بود و ناجیان غریق که در نقطه کور ساحل، 8 هزار نفر را نجات دادند، حقوقی دریافت نکردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گفته بودیم در ماه رمضان، خدمات رسمی شنا نداریم، افزود: نگفتیم طرح دریا تعطیل است.

طاهایی با بیان اینکه موضوع تعطیلی طرح‌های دریا مطرح نبود، ادامه داد: اگر کسی چنین استنباطی کرده، این استنباط اشتباه بوده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: چه کسی گفته است در طرح‌های دریا، چادرهای برزنت را بالا بکشند.

انتهای پیام/86007/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول