اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد خبر داد

ارائه سند چشم‌انداز فیروزآباد

فرماندار فیروزآباد از ارائه سند چشم‌انداز توسعه این شهرستان خبر داد و گفت: این سند بر اساس ظرفیت‌های موجود فیروزآباد تدوین شده است.

ارائه سند چشم‌انداز فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری سال جاری این شهرستان که با حضور امام جمعه و دیگر مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: فرمانداری این شهرستان از پنج ماه پیش از برگزاری انتخابات تمهیدات لازم را برای ارائه یک انتخابات پرشور و سالم در چارچوب قانون برنامه‌ریزی کرد.

وی اضافه کرد: از جمله این اقدامات برگزاری دوره‌های آموزشی، تشکیل کمیته‌های امنیتی در چهار مرحله پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله، در شورای تامین و تشکیل جلسات متعدد با دیگر مسئولان شهرستانی بود که سلامتی انتخابات را تضمین کرد.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد ابراز داشت: مواردی که در انتصاب افراد برای دولت مهم خواهد بود لیاقت، کفایت ایمان، تخصص و روحیه خدمات‌رسانی به مردم است.

بهمنی تصریح کرد: مسئولان باید تا آخرین لحظه ماموریت خود مانند نخستین روز کاری با انگیزه کارهای خود را به پایان رسانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که تخصیص اعتبارات کم شده و مشکلات در بخش‌های آب، کشاورزی، راهسازی و موارد دیگر بسیار است که در این شرایط مدیر باید تدبیر کند.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و میان مدت خود را به مرحله اجرا درآورند.

فرماندار فیروزآباد اضافه کرد: مدیران موظفند شاخص‌هایی را برای اجرای برنامه‌های خود طراحی و با ارائه راه‌کار زیرمجموعه را جلو ببرند.

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ارائه سند چشم‌انداز توسعه شهرستان توسط شرکت مشاوران بیان داشت: این سند در بخش‌های مختلف از جمله پوشش گیاهی، آب، خاک و ظرفیت‌های این شهرستان تدوین و تعریف شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزآباد در ادامه گفت: در این سند در بخش‌های مختلف راهبردها، پیشنهادات، آسیب‌شناسی‌ها و پتانسیل‌های موجود تعریف شده و توسط فرمانداری بر روی لوح فشرده تکثیر و به ادارات ارسال شده است.

وی تصریح کرد: مدیران باید با بررسی، تامل و تفکر این لوح را بررسی و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی و با ارائه راهکار و پیشنهادات نقاط ضعف آن را به فرمانداری اعلام کنند.

در پایان این جلسه دکتر دادالله  بهمند به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد، علیرضا اکبری سرپرست اداره آبفا روستایی، علی حیدری رئیس شرکت مخابرات فیروزآباد به اعضای شورای اداری این شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/2448/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول