اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس

یزدخواستی: فوتبالیست‌های ایرانی‌ جدی بودن مربی را نمی‌پسندند

مدرس ‌AFC گفت: فوتبالیست‌های ایرانی جدی بودن مربی را نمی‌پسندند.

یزدخواستی: فوتبالیست‌های ایرانی‌ جدی بودن مربی را نمی‌پسندند

محمود یزدخواستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن زمانی وارد فصل نقل‌ و انتقالات شد که این فصل برای این تیم رو به پایان بود و نتوانست خرید‌های دلخواهی را انجام دهد.

وی با اشاره به حضور لوکا در تیم ذوب‌آهن اضافه کرد: با توجه به حضور و سوابقی که در کار سرمربی ذوب‌آهن مشاهده کرده‌ایم این مربی از یک محکمی و جدی بودن در کارش برخوردار است و این در فوتبال حرفه‌ای دنیا یک امر طبیعی است اما در ایران شاید این جدی بودن را نپسندند.

مدرس AFC اضافه کرد: باید مربیانی که در کنار لوکا کار می‌کنند بتوانند ظرفیت مثبت روانی بیشتری به این تیم و بازیکنانش بدهند.

وی گفت: لوکا رفتارهای تاکتیکی بسیار خوبی دارد و تاثیر این مربی را در سپاهان نیز دیده‌ایم و باید برای چنین مربی یک کادر قوی در کنارش استفاده شود.

یزدخواستی تاکید کرد: افرادی که به عنوان مربی در کنار لوکا کار می‌کنند باید از تجربیات خوبی برخوردار باشند و بتوانند در مواقع حساس تیم را جمع کنند و این مربیان نباید احساساتی باشند.

وی ادامه داد: باید دید این تیم فصل آماده‌سازی خودش را به چه نحوی سپری می‌کند و آیا آماده هستند و پس از آن به قضاوت در مورد این تیم بنشینیم.

انتهای پیام/63020/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول