اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یاوری و سلطانی به همراه لوکا

توازن نیمکت ذوب‌آهن؛ 2 اصفهانی در کنار یک کروات

حضور محمد یاوری و هاشم سلطانی به عنوان دو مربی بومی فوتبال اصفهان در کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌تواند به نقطه مثبتی در کادر فنی سفید و سبزپوشان اصفهانی تبدیل شود.

توازن نیمکت ذوب‌آهن؛ 2 اصفهانی در کنار یک کروات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از زمانی که لوکا بوناچیچ هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن را بر عهده گرفت، بحث انتخاب دستیاران وی مطرح شد و در نشست خبری لوکا و مدیر عامل باشگاه نیز یکی از سوالاتی بود که توسط خبرنگاران بارها مطرح شد.

اخلاقیات خاص لوکا و خارجی بودن وی موجب شده بود تا انتخاب دستیارانش از اهمیت بالایی برخوردار باشد و از طرف دیگر حضور یک سرمربی خارجی بر روی نیمکت ذوبی‌ها این انتظار را به وجود آورده بود که برای مربیگری تیم از مربیان بومی استفاده شود.

این مساله در نشست خبری هفته گذشته ذوب‌آهن مطرح شده و با موافقت ضمنی مدیران باشگاه و شخص لوکا نیز همراه شد از این رو به نظر می‌رسید در لیست دستیاران لوکا نام مربیان تیم‌های پایه باشگاه ذوب‌آهن نیز دیده شود.

بر اساس اعلام رسمی باشگاه ذوب‌آهن، محمد یاوری به عنوان دستیار اول، هاشم سلطانی به عنوان دستیار دوم و و هاروت آبراهامیان به عنوان مربی درواز‌ه‌بانی در کادر فنی ذوب‌آهن حضور خواهند داشت.

یاوری به عنوان مربی تیم‌های پایه در فوتبال ایران شناخته می‌شود و سابقه دستیاری در لیگ برتر را در تیم‌هایی که محمود یاوری هدایت آن‌ها را بر عهده داشته است، داراست.

هاشم سلطانی نیز از مربیان پایه تیم‌های ذوب‌آهن محسوب می‌شود و احتمال اضافه شدن وی به ترکیب کادر فنی ذوبی‌ها وجود داشت، همچنان که در نشست خبری لوکا نیز از ابتدای نشست حاضر بود.

حضور یاوری و سلطانی به عنوان دو مربی بومی را بر روی نیمکت تیم ذوب‌آهن می‌توان به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که این دو مربی اصفهان در کنار مربی کروات کارایی بالایی داشته باشند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول