اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ما ایرانی‌ها خوش استقبال و بد بدرقه هستیم

یاوری: مدیران ذوب‌آهن من را دور زدند

سرمربی سابق ذوب‌آهن گفت: من از این تیم جدا نشدم بلکه مدیریت تیم من را دور زد و با یک مربی دیگر به توافق رسید.

یاوری: مدیران ذوب‌آهن من را دور زدند

محمود یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد دلایل جداییش از ذوب‌آهن اظهار کرد: من از این تیم جدا نشدم بلکه مدیریت تیم من را دور زد و با یک مربی دیگر به توافق رسید.

وی تصریح کرد: به مدیریت تیم گفتم من در حال حاضر تنها تمرکزم را روی دو دیدار مرحله پلی‌آف گذاشته‌ام و با شما قرارداد نمی‌بندم تنها قرار می‌گذارم.

سرمربی سابق ذوب‌آهن ادامه داد: به من اصرار داشتند که لیست بازیکنان را برای فصل آینده بدهم و من هم این کار را انجام دادم و حتی برنامه‌های خودم برای آماده‌سازی تیم ارائه کردم و قرار شده بود در چادگان اردو بزنیم.

وی با بیان اینکه آنها نظرات کامل من را برای فصل آینده گرفته بودند، تاکید کرد: ظاهرا برخی از کارهای من به مذاق آقایان خوش نیامده بود، به آنها گفتم اجازه دهید در مورد مسائل فنی تیم تنها خودم دخالت کنم همانگونه که من نمی‌توانم در مورد مسائل مدیریتی نظری بدهم و برای ادامه همکاری هیچ مشکلی به طور ظاهری وجود نداشت.

یاوری اضافه کرد: گاهی پیش می‌آید که یک مربی زیاده‌خواه است گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که مدیران زیاده خواه هستند به آنها گفتم اجازه دهید سرنوشت این دو بازی مشخص شود پس از قرارداد ببندیم چراکه اگر تیم به لیگ یک سقوط می‌کرد من حاضر نبودم سرمربی تیم باشم.

وی گفت: قصد داشتند نظر خوشان را به من تحمیل کنند اما من اصول استاندارد مربی‌گری خودم را دارم.

سرمربی سابق ذوب‌آهن ادامه داد: طی جلسه‌ای که با من هفته گذشته گذاشته شد لیست بازیکنان را برای فصل آینده نیز خواستند و من هم با اکراه این کار را انجام دادم و تمام بازیکنانی که گرفته شد به جز زنیدپور و هادی تامینی با نظر من جذب شد.

وی ادامه داد: من برای این تیم دو سری لیست دادم و گفتم درصورتی‌که قصد حضور در آسیا را دارید برخی از بازیکنان از جمله نکونام و خلعتبری را باید به خدمت بگیرید و اگر قصد دارید تا رتبه ششم جدول باشید باید برخی دیگر از بازیکنان را به تیم اضافه کنید که البته آوردن نکونام و خلعتبری برای این تیم سنگین بود.

یاوری تاکید کرد: ما ایرانی‌ها و به ویژه اصفهانی‌ها خوش استقبال و بد بدرقه‌ایم و باید این نقص فرهنگی را که سالیان دراز است به نسل‌های متوالی انتقال می‌دهیم دیگر ادامه ندهیم.

وی با اشاره به لوکا بوناچیچ گفت: وی مربی خوبی است و من نمی‌توانم این مربی را تایید نکنم و امیدوارم در فصل آینده دیگر چنین اتفاقاتی برای این تیم رخ ندهد.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول