اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سلامت اجتماعی وزارت کشور خبر داد

کمبود ناجی غریق در برخی شهرستان‌ها / بخش خصوصی ورود پیدا کنند

رئیس اداره نشاط و سلامت اجتماعی وزارت کشور با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌ها با کمبود ناجی غریق مواجه هستیم، گفت: تا بخش خصوصی به این مسئله ورود پیدا نکند از این وضع نجات پیدا نمی‌کنیم.

کمبود ناجی غریق در برخی شهرستان‌ها / بخش خصوصی ورود پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین کوچکیان بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی سواحل در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: بسته شدن طرح‌های دریا در ماه رمضان باعث می‌شود مردم بدون برنامه به آب بزنند.

وی با بیان اینکه مردم به سراغ فضاهایی غیر از این طرح‌ها می‌روند که شئونات اسلامی هم زیر سوال می‌رود، گفت: این مسئله علاوه بر اینکه صورت خوشایندی برای جمهوری اسلامی ندارد بلکه ضریب غریق را هم افزایش می‌دهد.

کوچکیان با اشاره اینکه پیشنهاد می‌کنیم در هر شهرستان با تعداد لازم، طرح‌های دریا فعال باشد، ادامه داد: وزارت ورزش هم ظرف یک هفته اعلام کند که در این زمینه چه میزان اعتبار می‌تواند لحاظ کند تا بقیه آن از طریق استانداری تامین شود.

وی با بیان اینکه ناجیان غریق، نقشه استقرار ندارند، یادآور شد: این مسئله باعث می‌شود بین محل استقرار ناجیان غریق و فرد غریق، فاصله وجود داشته باشد و رسیدن ناجی غریق به محل حادثه را زمان بر کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ناجیان غریق باید از امکانات لازم برخوردار باشند تا وقتی برای نجات فردی به دریا می‌روند، خود دچار حادثه نشوند.

رئیس اداره نشاط و سلامت اجتماعی وزارت کشور با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌ها با کمبود ناجی غریق مواجه هستیم، ابراز داشت: تا بخش خصوصی به این مسئله ورود پیدا نکند از این وضع رقت‌بار نجات پیدا نمی‌کنیم.

 انتهای پیام/86007/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول