اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه

مسابقات کشتی پهلوانی کشور در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ایران از اجرای پنج برنامه مهم به‌ منظور حمایت از ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌رضوی خبر داد.

مسابقات کشتی پهلوانی کشور در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

محمدرضا طالقانی در حاشیه سفر به نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پنج نفر مربی و مرشد خراسان‌رضوی برای تدریس فنون و تجربیات ورزشی خود به همراه 35 نفر مربی و مرشد دیگر از سایر استان‌ها به خارج از کشور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: شهرستان تربت‌حیدریه نیز به‌زودی میزبان مسابقات پهلوانان 18 تا 20 سال کشور می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ایران اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی مرشدی و مربی‌گری، اعزام تیم منتخب خراسان‌رضوی با عنوان گروه ساختمانی کفایتی به مسابقات لیگ سراسری با اعلام آمادگی 11 کشور و اعزام پهلوانان این استان به مسابقات منطقه‌ای پهلوانک‌ها از دیگر برنامه‌های ویژه این فدراسیون در حمایت از ورزش زورخانه‌ای و پهلوانان خراسان‌رضوی است.

طالقانی همچنین خواستار افزایش تعداد زورخانه‌های نیشابور و حمایت از کشتی پهلوانی نیشابور شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ایران خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در شب تولد جهان پهلوان تختی و روز مرام پهلوانی در پنج شهریورماه به میزبانی خراسان‌رضوی و شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در آینده این مسابقات با نام پهلوان تختی و به منظور ترویج مرام پهلوانی به صورت جهانی با حضور پهلوانان سنگین وزن دنیا برگزار شود.

انتهای پیام/70002/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول