اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روسیه

لایق به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی را همراهی می‌کند

رضا لایق مربی شایسته و مطرح قزوینی، به عنوان سرپرست، تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه همراهی می‌کند.

لایق به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی را همراهی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه دوازدهم تا چهاردهم مهر ماه سال جاری در شهر یاکوتیا به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود که تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان با ترکیب 12 ورزشکار در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

رضا لایق مربی کهنه‌کار کشتی استان قزوین که در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان در کنار محمد طلایی، غلامرضا محمدی، علیرضا رضایی و به نوعی زیر نظر رسول خادم سرمربی و مدیر فنی تیم‌های ملی حضور دارد، با تصمیم کمیته فنی تیم‌های ملی به عنوان سرپرست در کنار کشتی‌گیران کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه حضور پیدا می‌کند.

البته در این اردو علیرضا رضایی و امیر توکلیان به عنوان مربی، تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد و از نزدیک کار هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

البته رضا لایق چند روز پیش هم به عنوان مربی، تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان کشورمان را در مسابقات قهرمانی دانشجویان همراهی کرد که اتفاقا کشتی‌گیران تیم ملی در این مسابقات با کسب یک مدال نقره و سه نشان برنز سکوی پنجمی این مسابقات را تصاحب کردند.

به طور حتم رضا لایق که خود یکی از کشتی‌گیران اسبق تیم ملی کشورمان هم محسوب می‌شود، با حضور دو ساله خود در ترکیب کادر فنی تیم ملی توانسته است تجربه‌های لازم را در سمت مربیگری به دست آورد.

حضور این مربی مطرح استان قزوین در سال‌های اخیر در تورنمنت‌های بین‌المللی و مسابقات آسیایی و جهانی گویای این واقعیت است که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان به این مربی قزوینی اعتماد لازم و کافی را پیدا کرده است.

بدون شک رضا لایق با حضور ارزشمند خود به عنوان مربی در المپیک 2012 لندن افتخاری بزرگ برای خود و جامعه ورزشی کشتی استان به ارمغان آورد، اتفاقی که با کسب مدال برنز توسط احسان لشگری کشتی‌گیر نام‌آشنای قزوینی بیش از گذشته نام لایق را در اذهان ورزش دوستان به ویژه پهلوانان و گوش شکسته‌های کشتی استان قزوین ماندگار کرد.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول