اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان:

«سفره‎های مهربانی» در قائن پهن می‎شود

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان از اعزام تیمی به شهرستان زلزله‎زده قائن از توابع استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان «سفره‎های مهربانی» گلستانی‎ها را در قائن پهن می‎کنیم.

«سفره‎های مهربانی» در قائن پهن می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری ظهر امروز در جمع امدادگران هلال‎احمر گلستان اظهار داشت: در این اقدام خداپسندانه خیرین زیادی اعلام آمادگی کردند و بنا داریم با توزیع مواد غذایی به همنوعان خود در قائن، آنها را پای سفره‎های مهربانی دعوت به افطار کنیم.

وی با اشاره به طرح همای رحمت در گلستان تصریح کرد: این طرح با تاسی از سیره و منش مولای متقیان امام علی (ع) در ماه مبارک رمضان اجرا می‎شود که بسته‎های غذایی به صورت شبانه به وسیله فرد ناشناس در بین مستمندان و نیازمندان توزیع می‎شود.

ظرفیت همکاری خیرین در گلستان بسیار بالاست

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان؛ مشارکت خیرین را در طرح همای رحمت مهم خواند و افزود: ظرفیت همکاری خیرین در گلستان بسیار بالاست و این حس نوعدوستی در شرایط مختلف از سوی هم‎استانی‎های عزیز بارها و بارها نشان داده شده است.

اکبری؛ از کسب مقام نخست کشوری جمعیت هلال‎احمر گلستان در طرح همای رحمت خبر داد و بیان داشت: کسب این مهم، نشان از پای کار بودن جدی خیرین بوده است.

وی در خصوص ارزش سبد کالا در سال 1391 و میزان آن با سال‎های گذشته در یک آمار مقایسه‎ای خاطرنشان کرد: ارزش سبد کالا در سال 1391 به میزان یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است، در سال 1390 بالغ بر 420 میلیون تومان، سال 1389 به ارزش 230 میلیون تومان و در سال 1388 به میزان 120 میلیون تومان بوده است که این ارقام، رشد کمک‎های مردمی را با گذشت سالها نشان می‎دهد.

سال گذشته 14 هزار و 572 بسته غذایی برای نیازمندان تهیه شد

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و استقبال گسترده خیرین، میزان کمک‎ها نسبت به سال‎های گذشته رشد پلکانی به خود بگیرد.

اکبری متذکر شد: سال گذشته 14 هزار و 572 بسته غذایی برای نیازمندان تهیه شد که بناست این میزان در سال‎جاری به 20 هزار بسته افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک‎هزار و 464 خیّر در این راستا حمایت کردند، یادآور شد: گلستان دارای 300 هزار خانواده است که اگر 50 درصد این خانوارها با جمعیت هلال‎احمر همکاری کنند می‎توان سطح زیادی از نیازمندان را تحت پوشش قرار داد.

680 سفره افطاری در سال گذشته برای روزه‎داران گلستانی گسترانیده شد

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر گلستان اذعان کرد: این نهاد، کمک‎های ریالی و غیر ریالی مردم را جمع‎آوری و تبدیل به بسته‎های غذایی کرده و به نیازمندان ارائه می‎دهد که این کار در قالب طرح همای رحمت شامل حال نیازمندان می‎شود.

اکبری با بیان اینکه سال گذشته 680 سفره افطاری برای روزه‎داران گلستانی گسترانیده شد، گفت: در این راستا 594 خیّر کمک‎های مالی کردند و توانستیم به 179 هزار و 520 نفر افطاری بدهیم که امسال بنا داریم این میزان را به 300 هزار نفر افزایش دهیم البته این اقدام خیرخواهانه با تبلیغ و اطلاع‎رسانی رسانه‎ها محقق می‎شود.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول