اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا:

نعمت ولایت، ایران را به جزیره‌ای آرام در دریای پرتلاطم تبدیل کرده است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نعمت ولایت ایران اسلامی را به جزیره‌ای آرام در اقیانوس متلاطم جهان تبدیل کرده است.

نعمت ولایت، ایران را به جزیره‌ای آرام در دریای پرتلاطم تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان و پرسنل فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: خدمت در راه خدا عبادت است اما خدمت برای تامین امنیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: پایه و اساس همه کارها بر بنای امنیت استوار است و اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ اقدام و کاری به نتیجه و بازخورد مطلوب و مورد نظر در هر جامعه نمی‌رسد.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: با نگاهی سطحی به کشورهای همسایه که امنیت در آنها مختل شده است، اهمیت امنیت امروز حاکم بر کشور را برای ما روشن‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌ها، تهدیدات، جنگ‌‌های روانی، فشارهای سیاسی و اقتصادی و توطئه‌ها و تلاش‌های گسترده دشمنان برای ناامن سازی ایران اسلامی، این کشور با تکیه بر ولایت مانند جزیره‌ای آرام در اقیانوس متلاطم به جلو حرکت می‌کند و از امنیت پایدار برخوردار است.

فرمانده ناجا بیان داشت: نعمت ولایت نعمت بزرگی است که هر روز که به جلو حرکت می‌کنیم بیشتر به اهمیت آن پی می‌بریم.

وی افزود: یکی از عوامل پیروزی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف وجود ولایت به عنوان تکیه‌گاه اصلی مردم بود که امروز شاهد هستیم نبود چنین تکیه‌گاهی که مقبولیت عمومی داشته باشد در کشوری همچون مصر جامعه آن را دو شقه کرده و معلوم نیست این بحران تا چه زمانی در آن کشور داشته باشد.

احمدی‌مقدم از وحدت جامعه اسلامی ایران به عنوان پشتوانه محکم دیگر برای حرکت روبه جلو انقلاب اسلامی نام برد و منشأ اصلی وحدت کشور را هم ولایت دانست و گفت: همه ما باید قدردان و شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

وی تصریح کرد: بدون شک بسیاری از توطئه‌های دشمنان مانند فتنه 88 که می‌توانست مبنای یک شکاف بزرگ باشد به برکت وجود رهبری مهار شد.

وی بیان داشت: فتنه 88 اگر به خاطر روشنگری‌های حکیمانه رهبری نبود ضمن ایجاد لطمات بزرگ، شکاف بزرگی را بین مردم و نظام ایجاد می‌کرد.

این مقام مسئول در ادامه تکیه بر باطن قرآن را مهم‌ترین رمز موفقیت و توفیق مسلمانان دانست و گفت: برداشت‌های سطحی از ظاهر قرآن به صورت ناقص موجب ایجاد فرق تکفیری‌ چون سلفیت، بهائیت و وهابیت می‌شود که مورد حمایت دشمنان اسلام خواهند بود.

فرمانده ناجا افزود: تکیه بر ظواهر قرآن اسلام را به عنوان دینی خشن، غیرمنطقی، غیرمدرن و ناسازگار با پیشرفت‌ها معرفی می‌کند و امروز سلفی بر همین اساس شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه دین اسلامی دینی الهی است که برای تمام عالم بشریت در تمام زمان‌ها و عصرها برنامه دارد گفت: نمی‌توان با قواعد 1400 سال پیش و با ایستایی جامعه را هدایت کرد چرا که این نگاه مخالف علم و پیشرفت است.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: برخلاف آنچه سلفی‌های تکفیری معتقد هستند، اسلام دینی پویاست و تا آخر حیات انسان و جامعه انسانی قادر به اداره جامعه بوده و ایران اسلامی بهترین کشور برای پیاده‌سازی این الگو است.

وی ترویج فرقه‌های ضاله همچون وهابیت، بهائیت و سلفی در جوامع اسلامی برای خشن جلوه دادن این دین الهی و ممانعت از گسترش آن را از مهم‌ترین اهداف دشمنان دین اسلام دانست و گفت: دشمنان با هزینه‌های که در این راستا با سوءاستفاده از ثروت‌های نفتی و غیره کرده‌اند توانسته‌اند گام‌هایی در فرقه بهائیت بردارند که حتی امروز خود نیز بخاطر این مسئله دچار مشکل شده‌اند.

احمدی‌مقدم در پایان تصریح کرد: اگر تحولات منطقه‌ای را رصد بکنید به خوبی درمی‌یابید که فردی همچون مرسی با وجود اینکه تلاش کرد همه شعارها و رفتارهایش را با آنها همسو کند، اینها با صرف هزینه‌های میلیارد دلاری تلاش کردند حکومتی را جایگزین کنند که امکان بازگشتی برای مرسی نداشته باشد.

انتهای پیام/79002/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول