اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان خبر داد

آبرسانی سیار به 240 روستای استان اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: روزانه به 240 روستای استان به صورت ثابت و سیار آبرسانی صورت می‌گیرد.

آبرسانی سیار به 240 روستای استان اصفهان

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره وضعیت آبرسانی به روستاهای استان اظهار کرد: در حال حاضر آبرسانی به 240 روستای اصفهان با تانکر به صورت سیار و ثابت انجام می‌شود.

وی افزود: منطقه شرق اصفهان، نایین، خور و بیابانک، منطقه غرب فریدن، فریدون شهر و کاشان از جمله مناطق کم آب حاصل از بارش باران هستند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی موظف به آبرسانی سیار و ثابت به روستاها شده است.

وی با اینکه آبرسانی با تانکر به مناطق کوچ‌نشین هم انجام می‌شود، افزود: در شهرهای سمیرم، فریدون‌شهر، چادگان، شهرضا و دهاقان آبرسانی سیار توسط تانکر صورت می‌گیرد.

شیشه‌فروش با بیان اینکه مبلغ 200 میلیون تومان را برای رسیدگی به امور عشایر در سال‌جاری اختصاص داده‌ایم، گفت: آبرسانی برای تامین آب 50 هزار خانواده عشایر در استان انجام می‌شود.

وی درباره آخرین وضعیت زاینده‌رود با توجه به قطعی آب و آلودگی‌های زیست محیطی و وجود لجن‌زارهای بد‌بو اظهار کرد: رسیدگی به این موضوع بر عهده محیط زیست است، اما در صورت بروز مشکل این وضعیت را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/63012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول